zo morgen middag 1ste keer naar de gyn

he meiden, nou morgen middag voor het eerst ( naja deze zwangerschap dan) naar de gynocoloog, voor echo kijken of alles goed is, en dan misschien echo en hoever ik ben.

als alles goed is mag ik gewoon bij mijn verloskundige , ben dan heel blij krijg als het goed is me oude verloskundige ( ze werkt nu met 3 man, 3 jaar geleden werkte ze alleen)

dus ik ben zo blij.
 
he he, ik denk zelf dat ik 6 weken ben ongeveer, maja hoor ik morgen allemaal, en ja ik had de verloskundige gebeld en kreeg een andere aan e telefoon en ze vroeg of dit me eerste kindje wordt ik zei nee, ze vroeg of ik al eerder hier geweest was, ik zei ja ben door laura geholpen dus ging ze kijken of laura een plekje had en ja hoor, dus eerste gesprek is met haar lijkt me leuk na 3 jaar later.
 
he meiden kan niet veel over zeggen, ze konden nog niks vinden, moest bloed prikken, hoor straks hoe en wat, kan zijn dat ik nog maar 4 weken ben, maar kan ook zijn dat het een buitenbaarmoeder zwangerschap is, dus ja daarom even bloedprikken op de waarde, als ze goed zijn moet ik volgende week terug komen, anders morgen of donderdag.

ik hoop dat het 4 weken is en niet een buitenbaarmoederzwangerschap dan weet ik niet wat ze daar mee gaan doen.
zit nu vol in spanning en beetje bang.

gr mama van sharon
 
Terug
Bovenaan