zo;n verschrikkelijke hoofdpijn

Ik ben nu 20 weken zwanger, en ik heb zo; n verschrikkelijke hoofdpijn. Bijna elke dag.
Ik weet dat ik paracetamol mag nemen, maar ik doe het liever niet. Heeft iemand nog tips hiervoor.

we hebben trouwens gisteren de 20-wekenecho gehad, alles was goed met ons kindje.
En onze dochter krijgt een broertje :D:D

ik heb een tijdje ook vreselijk veel last gehad van hoofdpijn. Erg vervelend. Op advies van mijn verloskundige heb ik op de momenten dat ik het niet vol kon houden toch een paracetamol gepakt. Volgens haar hoefde ik mezelf niet te pesten en kon het voor de kleine geen kwaad.
Soms helpt het ook om een poosje te gaan liggen.

Ten 1e gefeliciteerd met een mooie echo en een zoon, super!!!
Vervelend dat je zoveel last hebt van hoofdpijn... Zelf heb ik het een tijd terug regelmatig gehad, maar bij mij kwam het door de gespannen spieren wist ik. Heb nauwelijks paracetamol genomen, voelde me daar toch schulig over. Voor mij hielp een warme douche op mijn nek/schouders wel soms, maar verder helaas niet veel. Gelukkig gaat het nu stukken beter, dus hoop voor je dat het snel over gaat en weg blijft.

Vervelend zeg!
Af en toe paracetamol nemen kan echt geen kwaad.
Maar misschien is het wel goed om sommige dingen even uit te sluiten. Hoge bloeddruk of diabetes geven ook vaak hoofdpijn. Dat kun je zo na laten kijken.

Verder helpt bij gespannen spieren fysiotherapie vaak goed. (ik ben zelf fysio en maak dus alweer reclame, maar het is wel zo!)

Sterkte ermee!

Terug
Bovenaan