zo naar de huisarts.....

A

Anoniem

Guest
pppffff wat ben ik zenuwachtig......
heb gewoon kriebels in mijn buik. heb zo een afspraak bij de ha, voor onze uitslagen. hopelijk is er niks aan de hand. wat ik eigenlijk ook verwacht. maar toch, mischien is er wel wat aan de hand. en dan??
ppffff laat het jullie zo snel mogelijk weten.

succes! Ik hoop dat je wat met de uitslag kunt. Ik duim voor je

nou daar was ze weer!
alle uitslagen waren goed. eigenlijk staat niks ons een zwangerschap in de weg. behalve dan die onregelmatigheid!
heb nu een verwijsbrief voor het ziekenhuis gekregen. deze moet ik bellen en er schijnt een wachttijt te zijn van max 15 dagen....
ppfff gelukkig niks raars. maar ik blijf het een stap vinden om te bellen naar de gyn. ben er ook nog niet over uit of ik het zal doen..... misschien toch eerst nog even een ronde proberen..... en dan bellen....
wat zouden jullie doen....
heb nu 1,5 jaar geleden mijn spiraal laten verwijderen....

Hoi Famke1980,
zo, dat is op zich een mooie uitslag. Geen blokkades voor een zwangerschap.
Verwijsbrief voor de gyn, tsja. Dat is op zich al mooi dat de HA je doorstuurt. Aan jouw en je partner is verder keuze om wel of niet daar naartoe te gaan.
Wat heb je te verliezen om er naartoe te gaan? Als je daar een keer komt en dan kijkt wat er dan op je pad komt, kun je dan altijd weer verder besluiten het wel/niet te doen.
Informatie kan nooit kwaad denk ik dan.
Wel heel erg vervelend, die onregelmatigheid. Ik ken het jammer genoeg.

Succes met de keuze.

liefs,
heleen

hallo famke

Ik ken de onregelmatigheid van de eerste keer dat ik zwanger probeerde te worden. gek werd ik ervan.
Je moet natuurlijk helemaal zelf weten of je naar de gyn gaat. Maar ik zou het wel doen. Misscien kunnen ze je helpen met een iets regelmatiger cyclus te krijgen

Wat fijn dat voor nu alle uitslagen goed zijn! Ik zou wel naar de gyn gaan want met een onregelmatige cyclus heb je gewoon minder kans. Ik heb hetzelfde probleem en vond het juist fijn dat ik naar de gyn kon.

Succes met jullie keuze!

Wat fijn dat alles goed was. Ik loop zelf bij de gyn en als ik jou was zou ik toch een afspraak maken. Baat het niet... :) Ze kunnen je idd helpen om je cyclus regelmatiger te krijgen. Hoop dat de wachttijd klopt, ik moest namelijk veeeeel langer wachten totdat ik kon komen. Maar ik woon in de Randstad, misschien is het daar drukker? Gewoon ff bellen, dan weet je in alle opzichten meer en dat is gewoon echt heel prettig!

Liefs van Mar

Hey famke!
Wat fijn dat alle uitslagen goed zijn!
We zitten echt een beetje in hetzelfde schuitje ;)
Ik ben teunisbloemolie gaan slikken (kruidvat eigen merk). Dat schijnt echt te helpen bij een onregelmatige cyclus.
Ben benieuwd!

Succes he!

XXX Guler

Terug
Bovenaan