zo naar vk extra controle

Ik moet straks naar de vk voor extra controle omdat ik sinds gister avond ineens allerlei klachten heb.
Het begon er mee dat ik gister de hele dag al heel veel harde buiken had. De baby was ook heel onrustig, schopte en draaide veel. Hij/zij is nu ook nog steeds heel druk, echt steeds in beweging eigenlijk.
Toen kreeg ik gister avond last van mn onderrug. Nu is het echt een zeurende pijn en bij vlagen wordt het erger en weer minder erg. Ook heb ik steeds steken in mn vagina of blaas of iig in die buurt. En toen ik vanochtend wakker werd had ik kramp in mn liezen en nu nog af en toe wat kramp.
En sinds gister avond kan ik mn plas minder goed ophouden en heb ik snel een beetje urine verlies bv als ik moet niezen en hoesten, maar ook als ik ga traplopen en soms ook gewoon als ik loop.

Normaal maak ik me niet snel zorgen, maar nu toch wel. Het is opeens zo anders dan eerst. Ik ben nu 30w en wil niet dat de baby nu al geboren wordt! Liever niet eerder dan in juni hoor!

Nou, ben weer terug!
Gelukkig hoef ik me niet direct zorgen te maken!

De kleine is idd al aan het indalen, maar dat idee had ik al een aantal dagen. Voor de zekerheid moet ik even laten checken bij de huisarts of ik geen blaasontsteking heb. Verder lijkt alles in orde!
Alle pijntjes en klachten zijn vrij normaal, bij mij alleen heel plotseling.
Het kan ook komen omdat ik zo dun ben en niet echt een dikke buik heb gekregen (ja, voor mijn doen wel, maar de meesten zijn veel dikker dan ik). De baby neemt dus heel veel ruimte in beslag in mijn lichaam. Alles zit dus nogal in de verdrukking.
En ze zei dat ik misschien toch rustiger aan moet doen, terwijl ik de laatste weken juist een stuk meer rust heb! Ik zou niet weten wat ik nog kan veranderen om rustiger te doen...

Ik was best geschrokken, alles voelde opeens zo anders dan eerst. Ik dacht echt straks wordt hij/zij nu al geboren, dat moet echt niet hoor! Gelukkig lijkt alles dus goed, ben ik echt blij om!

oooooooooooo wat een opluchting moet dat zijn...

maar ik ken het wel... met 30 weken is bij mij ook van alles verander... heb sinds toen heel veel harde buiken... toen 4 dagen constaand nu iets minder vaak maar nog steeds heel vaak!!!
laat maar zegen de harde buiken wennen wel!!!

wat je verder voor pijntjes en zo genoemde heb ken ik ook maar dan niet allemaal tegelijk... hoop voor je dat ze snel allemaal weg trekken

wel fijn om te weten dat de klein al aan het indalen is!!! is dat ook al geregelde en hoef je je daar geen zorgen over te maken.

oooo ja bij mij... zijn de harde buiken ook pas op komen te zetten na dat ik 3 dagen thuis had gelegen en veel meer gerust had genomen!!! kan dus best zijn dat je juist die rust nodig had!!! en nodig heb... (ik ben toen alvast eerde gestopt met werken)

Terug
Bovenaan