zo nerveus 2 maanden geleden nog miskraam gehad en nu alweer zwanger

ben nu 5 weken zwanger en ben hele tijd nerveus en hopen dat het deze keer wel goed gaat het is nog maar 2 maanden geleden dus ben toch wel blij dat het zo snel weer gelukt is maar vind het allemaal toch eng dat het weer mis gaat

Hallo,

Ik ken het gevoel helemaal, in april een curretage
Gehad en nu alweer 7 weken zwanger, blijf
Positief, al is het soms moeilijk.
Naar het toillet gaan alleen al is elke keer spannend. hoop dat je snel voor je 1e echo mag.
Ik ben gister geweest, wij hebben hartactiviteit gezien. Tot zover alles prima, over 2 weken de volgende echo.

Succes

Gefeliciteerd..
Ik ken je gevoel ook. Ik heb in april ook een miskraam gehad en ben nu 5 en half week zwanger. Het blijft spannend al voel ik me nu heel anders dan de vorige keer. Ben nu heel misselijk en ontzettende moe en veel hoofdpijn. Is niet fijn maar wel een goed gevoel. Heb toch het idee dat het nu wel goed gaat. Wat hebben jullie snel een echo gehad. Ik heb pas met 10 weken de eerste echo. Met 8 weken heb ik een intake bij de verloskundige. Ga dan wel vragen voor een echo hoor, want wil toch wel weten of alles goed zit.

Liefs

zal altijd eng blijven. hoop dat je snel een mooie echo hebt en dat je onzekerheid een beetje minder word!

groetjes
Raya

Terug
Bovenaan