zo nerveus!!

ik ben op van de zenuwen,morgen krijg ik een nekplooimeting,de andere gedeelte van de combinatietest.en dan gelijk als het goed is de uitslag!ik heb het niet meer,ik moet het even van me afschrijven hier.

paramama

Hey Blondy,

Ik ben op van de zenuwen, want ik heb morgen mijn eerste echo!
Dus kunnen we samen stressen!!
Ik heb overigens heel bewust gekozen dat ik die testen niet wil. Dus daarover kan ik niet met je meepraten.
Maar succes, en het zal vast goedkomen!!

hey Marinally dus jij loopt ook als een kip zonder kop rond nu,erg he?maarre het zal wel alemaal loslopen hoop ik!ik stress zoiezo al snel,vooral als het om m,n ienie mienie baby gaat,.ik hou je nog op de hoogte morgen!veel geluk morgen!!

Hee meiden, zo liep ik ook rond vorige week. Laat je niet gekmaken hè is nergens goed voor. Heeel veel succes en hopelijk ook veel plezier met de echo's en de goede uitslag.

Ik zal voor jullie duimen.

Hoi, nu je het zegt, ik sta er van te kijken dat nog niemand het daarover gehad heeft. Het is toch een moeilijke beslissing die je al vrij vroeg moet maken, doe je het wel of doe je het niet.

Mijn man en ik hebben besloten het niet te doen...
Maar we hebben er wel lang over gepraat...

Succes ermee,

Groetjes Linda

hey allemaal mijn uitslag was perfect!! en de kleine keek recht in de camera,haha ik heb een leuke echo meegekregen!
Ben nu wel echt opgelucht ik doe ook geen verdere test meer nu,waarom risico lopen,nee .Op naar de 4 maanden nu!

groetjes

Terug
Bovenaan