Zo net uit de keuken

Een heel werk, maar oh wat leuk! Ik hoop dat t morgen niet glad is en iedereen kan komen en natuurlijk dat alles lekker smaakt.

Jullie ook allemaal klaar?

groetjes Maris

Nee ik sta nog een (kerst) fondant
taart te maken....hihi ook leuk maar ik begin altijd te laat op de een of andere manier, of ik verkijk me op de hoeveelheid werk dat kan ook!

Groetjes Sas

haha. Ik heb eerst een appeltaart gebakken, stoofvlees gemaakt en flensjes gemaakt.
En morgen dan de soep warm maken (is al helemaal gemaakt vorige week en vers ingevroren) groenten koken en aardappelkroketjes. Vlees in bakjes doen en dan met bladerdeeg eroverheen in de oven.
En dan verse flensjes warm maken in de magnetron. Dus vandaag t meeste gedaan, morgen genieten!

Krijg je veel gasten?

groetjes Maris

Nee sterker nog, we zijn beide dagen elders uitgenodigd! Maarja je moet toch op een ludieke wijze opa en oma vertellen dat er een tweede kleinkindje onderweg is natuurlijk!

Groetjes Sas

Ook ik heb niets in de keuken gedaan! Wij gaan vandaag allebei de families bezoeken en morgen lekker gourmetten, ik ben niet z'on goeie kok namelijk....

groetjes mascha

Wij gaan ook de 2 kerstdagen weg.. 2e kerstdag nog niet echt eten gepland, maar aangezien we bij mijn schoonfamilie meestal helemaal vol worden gepropt hebben we toch geen trek meer.. ik heb vanalles in huis om evt dan nog te maken. (eind vd middag weer naar huis)
Ik heb gister aan het eind van de middag nog wel wat noodboodschappen gedaan, omdat Birgit ziek was sinds dinsdag en Ray ook ineens met hoge koorts voor pampus lag (hij is in geen 17 jaar ziek geweest) Ik heb gister avond dus een lekkere appelkoek dinges gemaakt... maar Ray zegt nu dat hij wel kan gaan, dus we gaan alsnog richting mijn ouders..(met de nodige paracetamolletjes)
Ik zag mezelf al de hele kerst met 2 zieken thuis zitten! Gelukkig is Birgit wel helemaal beter!
Fijne dagen allemaal!

O wat lekker allemaal. Ik heb zelf ook niks gedaan in de keuken. Ben ook beide dagen weg! Heerlijk geen troep in mijn huis/keuken, is ook weleens prettig.

Allemaal heel veel plezier deze dagen,
groetjes van Sonja

Terug
Bovenaan