zo nieuwsgierig!!!!

A

Anoniem

Guest
Hallo, ik ben Paula. Ik heb een een dochter van 15 maanden en wil graag een tweede. Nu hebben we volgens mij precies op het juiste moment geklusd. Nu ben ik dus heeeeeel erg nieuwsgierig of het nu al (1ste ronde) raak zal zijn. Bij de eerste ( is uitgelopen op een miskraam) was het al raak toen ik nog aan de pil was (wel enkel keertje vergeten te slikken). Bij onze dochter was het ook meteen raak, zal het nu weer??? Zo veel geluk kunnen we toch niet hebben?? Ik hoop het wel. Ik kan bijna niet wachten tot we kunnen testen,  heb aldoor maar kriebels!!

Ik had niet verwacht dat je bij de tweede weer diezelfde spanning zou voelen. Ik dacht dat ik meer zoiets zou hebben van , we zien wel wanneer.

groetjes

Jeetje spannend

wanneer is je nod

en wil je op de nod lijst

((voor als je van plan bent hier vaker te komen))

Ik hoop het voor je dat het al gelijk raak is

Wie weet

succes

ik duim voor je

natasja

Ja, ik zou wel op de lijst willen. Mijn NOD is 26 mei, dus ik moet nog even wachten...erg moeilijk!

Hoi,

Wij zitten nu in ronde 3 voor een 2e en ik vind het ook weer superspannend hoor!
Van de eerste was ik ook gelijk zwanger, maar nu dus niet, maar daar had ik ook niet echt op gerekend.

Heb aankomende dinsdag m'n NOD en ben erg benieuwd
(heb er deze maand wel een goed gevoel over, maar durf ook niet teveel te hopen....heb wel sinds gister wat steken i.p.v. krampen en dit had ik 'ook'   toen ik zwanger was van onze zoon...hopelijk betekent dat goed nieuws deze maand)

Groetjes,
Marije

Terug
Bovenaan