ZO!! nu ga ik eens zeiken!

nou, ik kom hier al zo'n 37weken ongeveer...en heb eigenlijk nog nooit echt gezeikt.
nu ben ik eens aan de beurt.
ik wil even reageren op mensen die het zo irritant vinden dat mensen ANONIEM reageren.
dat moet toch iedereen zelf weten?!! dat heeft toch geen meer/mindere waarde ten op zichte van de antwoorden?
Dat sommige denken dat het altijd dezelfde anoniemen zijn, zijn helemaal niet wijs.
wie zegt dat sandy mijn echte naam is. of als ik gewoon een naam neerzet wordt dat wel serieus genomen, maar als ik iets anoniem neerzet niet meer??!! pfff wat een onzin zeg!
ik zet ook wel eens anoniem dingen neer. daar heb ik niet echt een reden voor...gewoon naam vergeten te typen. of dat ik het gewoon onbelangrijk vind dat "sandy"dat getypt heeft.
dus mensen kap aub dat gesneuzel tegen anoniemen. wat schiet je ermee op!

zo bedankt dat ik ff mocht zeiken...lucht op.

groetjes sandy
 
Hoi Sandy
Nou meid je hebt groot gelijk!!!!!!
We kunnen net zo goed een andere naam intikken en dat ga ik nu ook doen , nogmaals ik vind dat je gelijk hebt .
Doei groetjes van ... ffe denken.... doe maaar .... nou Mariska ofzo

Groetjes Mariska
 
Hoi Sandy
Nou meid je hebt groot gelijk!!!!!!
We kunnen net zo goed een andere naam intikken en dat ga ik nu ook doen , nogmaals ik vind dat je gelijk hebt .
Doei groetjes van ... ffe denken.... doe maaar .... nou Mariska ofzo

Groetjes Mariska
 
Hahaha, nou Sandy....de hormonen hebben je in de laatste weken toch nog te pakken!
Nee hoor, geintje, ik snap helemaal wat of je bedoeld. Denk je nou werkelijk dat Mosy mijn echte naam is? Niet dus!!! Mijn voornaam stond er al bij, dus deze verzonnen.
Ben het dus helemaal met je eens, maar dat begrepen we volgens mij wel van elkaar vanuit een andere forumconversatie (mijn vraag over kraamfeest)
Jammer dat we niet wat dichter bij elkaar in de beurt zitten qua zwangerschap, dit is mijn 6e week nog maar. Volgens mij zijn wij het wel over veel dingen eens met elkaar.

Groetjes Mosy

 
Je hebt gelijk. Ik zet regelmatig bij het commentaar dat het niets uitmaakt of er nu een naam staat of anoniem. Ik lees het dan ook erg vaak op dit forum en ook op het zwanger worden forum. Het maakt gewoon geen bal uit. Het gaat om wat je schrijft en of dat nou een leuk stukje is of niet........anoniem of niet...........het maakt niets uit. Maar er wordt sowieso teveel op dingen gelet die niet van belang zijn.
 
Terug
Bovenaan