Zo oneerlijk!

Lieve meiden,

Ik moet het even kwijt, ben de hele dag al van slag door dit nieuws. Jullie weten dat mijn collega en ik zo goed als gelijk liepen in de zwangerschap en zij is ook door IUI in verwachting geraakt dus een behoorlijk raakvlak en we hadden sowieso al een hele goede klik.
Nou, heb ik een tijdje geleden een topic geopend dat haar kindje bij de eerste echo veels te klein was maar bij hun 2de echo bleek het kindje ook nog iets klein maar er klopte een mooi hartje! We waren zooo opgelucht en blij, niets kon hun geluk meer in de weg staan.

Ze hadden het een week of 2 geleden ook bekend gemaakt via Facebook etc.....allerlei mooie cadeau's ontvangen en veel lieve, leuke kaartjes, smsen en reacties. Logisch ook want met hun verleden (vrij heftig op kinderwens gebied) gunde we het niemand meer.

Vanochtend hebben ze weer een echo gehad en het kindje leeft niet meer. Het was nauwelijks gegroeit en het hartje klopte niet meer. Ik heb haar net gesproken en ze is helemaal in shock!

Meiden, wat een verdriet! Ik heb er echt geen woorden voor en dat terwijl een andere collega vandaag smste dat hun 2de dochter is geboren. Hoe dubbel is het leven toch af en toe? Pffff......

Liefs Lynn.

P.s. Wil nu wel heel graag naar mijn eigen ukkies kijken of alles wel in orde is. Moet helaas nog even wachten tot volgende week woensdag maar het zet me wel aan het denken en twijfelen.

Nee! Oh wat erg zeg... Heel logisch dat t jou dubbel raakt, dit is zo enorm oneerlijk!!
Moet ze nu wachten op een mk of krijgt ze een curettage? Ik heb het 2 keer meegemaakt, naast t feit dat t afschuwelijk is t ook heftig om t vertrouwen in je eigen lijf te verliezen...

Misschien een tip voor je collega/vriendin; ik heb 4 jaar geleden een soort album gemaakt nav mijn missed abortion, met foto's van de echo, foto's van de testen, foto's van de kadootjes en stukjes uit mn dagboek. Dat heeft enorm geholpen bij de verwerking...

Sterkte meid! Enneh... Als je onzeker bent de gyn bellen maar volgens mij zit het helemaal snor bij jou. Maar blijf niet onnodig met stress zitten!

Groetjes

He lieverd,

Wat een gemengde gevoelens allemaal en ik begrijp dat je daardoor zelf gaat twijfelen. Vreselijk. Vertrouw er op dat het met jouw kindjes goed gaat.

Sterkte meid!

Liefs,
Annet

Wat een verdrietig nieuws. Snap heel goed dat je nu zelf je ukkies wil zien. Ik hoop dat de tijd snel voorbij gaat en je een goede bevestiging krijgt. Maar ga er van uit dat zoiets niet iedereen overkomt en jij je kleintjes gewoon in november in het echt mag bewonderen.

Wat één verschrikkelijk nieuws meid! Ooooo en wat één ramp voor je collega, nu tegen iedereen te moeten vertellen dat het mis is gegaan. En het verdriet, meid meid! Veel sterkte voor je collega!

Hoop dat jouw week ondanks alles snel voorbij gaat en dat je volgende week bevestiging krijgt van je ukkies. Met jou komt het vast goed, probeer positief te blijven. Hoe moeilijk dat ook is!

Oh meid, dit gun je natuurlijk niemand! Ik heb het nou al meerdere keren bij mijn zus zien gebeuren, en het blijft verdrietig. Vooral als je al zo lang bezig bent voor een klein wondertje!

Verschrikkelijk zeg. Kan me voorstellen dat jij er helemaal door slag van bent!

Bij jouw kindjes zit het helemaal goed hoor! Bent bijna die eerste twaalf weken al voorbij. En volgende week heb je gewoon weer even een blik in je buik, en zul je zien dat alles goed is
Liefs

Wat een vreselijk verdrietig nieuws! Heel veel sterkte voor je collega. Het is vreselijk je kindje te verliezen, hoe klein ook.

Snap dat je er zelf ook onzeker van wordt en uitkijkt naar je volgende echo. Probeer positief te blijven. Sterkte meid!

Lieve lynn, wat een veschrikkelijk nieuws! Kan me heel goed voorstellen dat je flink van slag bent. Het blijft altijd moeilijk om het verdriet van andere mee te maken en vooral als het om zoiets als een zwangerschap gaat. En nu jij zelf zwanger bent weet je precies hoe dit geluk voelt en hoe vreselijk het moet zijn om van die wolk afgehaald te worden!

Meid je kunt niet meer doen dan een luisterend oor te bieden en haar te steunen waar ze dit toelaat

En niet twijfelen aan jullie kleine ukkies, die zitten veilig bij mams in de buik en volgende week ga je ze weer lekker bewonderen.

Dikke knuffel trientje.

Terug
Bovenaan