Zo ongeduldig!

Hoi meiden.

Ik heb 19 feb een vroege miskraam gehad. Heel verdrietig!
Nu ben ik zoooooo ontzettend ongeduldig! De dagen lijken niet vooruit te gaan (terwijl ze normaal gesproken altijd om vliegen!).
Ik kan echt bijna niet wachten tot ik weer een positieve test in mijn handen heb!
Hebben jullie dat nou ook?

Ik ben sinds vanochtend gaan tempen om te kijken of ik zo kan ontdekken wanneer ik een eisprong krijg. Waarbij ik er maar even vanuit ga dat dit keer mijn cyclus wat langer zal zijn dan normaal.
Ik heb zelfs al besloten wanneer ik mag testen van mezelf als ik nog niet ongi ben geworden begin april. Is dat niet erg??
We hebben al 2 lieve kindjes, maar hebben een grote wens voor een derde.
Toen ik eindelijk zwanger raakte waren we alweer 1,5 jaar bezig. En dan gaat het mis.
Ben nu liever vandaag alweer zwanger dan morgen. Zucht! Ik maak mezelf gewoon helemaal gek hiermee.
Zijn er hier meiden die dat herkennen?
Het ergste is, dat het natuurlijk ook wel weer een tijd kan gaan duren voor het weer zo ver is .

Groetjes Suus

Hai Suus,
En of ik dat herken! Ik heb ook liever vandaag dan morgen een positieve test in handen, maar dat wordt em niet want ben net afgelopen zondag weer ongi geworden. Weer een maand geduld dus.....
In januari 2008 besloten mijn man en ik ervoor te gaan. Eind april 2008 hadden wij een positieve test in handen en we konden ons geluk niet op!
Helaas, een dikke maand later kreeg ik last van bloedverlies en een echo wees uit dat het al vroeg in de zwangerschap mis was gegaan.
Normaliter is mijn cyclus zo'n 25 dagen maar na de miskraam duurde het 37 dagen. Erg lang dus.
En ondertussen ben ik nog steeds niet weer zwanger. Het duurt nu dus al langer dan voordat we er aan begonnen en ik kan het maar moeilijk verkroppen. Voor de miskraam was de ongi een teleurstelling, maar ja, het is vrij normaal als het niet gelijk raak is. Maar nu.....bah die teleurstelling iedere keer weer!!
Gelukkig kan ik er nu wel veel relaxter mee omgaan dan in het begin. Heb toen ook ovutesten gebruikt om mijn eisprong te bepalen. Nu doe ik daar juist niet meer aan, het maakt me veel te onrustig.

Meid veel sterkte met het verlies en ik hoop dat je snel weer een positieve test in handen hebt (en ik ook natuurlijk)!

Groetjes Laura

Hoi Laura,

Zuur is dat dan he! Dat je voor je MK sneller zwanger was, dan nu.
Ik hoop ook voor jou dat het nu snel raak is, want alles bij elkaar ben je nu ook al ruim een jaar bezig.
Bij ons heeft het dit keer 1,5 jaar geduurd voor ik zwanger was. En dan loopt het zo af. Dat is ook heel zuur.
Hoop ook echt van harte dat het nu niet weer 1,5 jaar gaat duren .

Wordt dus echt tijd dat we weer mooi een positieve test in onze handen krijgen he!
Ik duim voor je dat het deze ronde dan maar raak mag zijn!
Ben je al bij je huisarts geweest?

Groetjes Suus

Hallo Suus,

Heel herkenbaar hoor! Bij mij is het ook zo. Heb 2x een mk gehad en kan ook niet wachten totdat ik weer een positieve test in handen heb. Het is net alsof ik nu ik een keer zwanger ben geweest ook niet meer kan wachten... best irritant...  Vooral de periode na de eisprong tot aan de NOD lijkt eeuwen te duren. Ik zit dit weekend weer rond mijn NOD, dus erg spannend weer.

Ik hoop dat je snel positief mag testen! En ook nog sterkte met het verwerken van je mk.

Groetjes, Hiltje

Spannend Hiltje! Mag je dus bijna testen!
Heb je al klachtjes? Ik duim voor je dat je zwanger bent!
Kan me goed voorstellen dat dat gevoel van ongeduld nog erger is na 2 xmk!

Groetjes Suus

Hoi meiden,
Ik herken jullie gevoelens ook heel goed. Ik heb in april en september MA's gehad en in december een vroege mk bij 4,5 week.
Ik ben ook ongeduldig, zoals jullie dat noemen, alleen noem ik het niet ongeduldig. Ik vind dat een negatief woord voor mijn grootste wens. Ik omschrijf het liever als een intens, steeds groter wordend verlangen naar mijn eigen kind.

Ik heb tot nu toe nog nooit iets met een ovulatietest gedaan en ik heb mezelf ook voorgenomen dat ik dit niet ga doen. Ik ga er dan te veel mee bezig zijn en ben te veel gericht op het zwanger moeten worden. Ik weet wel ongeveer wanneer ik het meest vruchtbaar ben en in die week vrijen mijn vriend en ik gewoon heel regelmatig. Ik vind het nu al soms een soort moeten, met zo'n ovutest vrees ik dat mijn plezier helemaal weg zal gaan.

Veel sterkte iedereen en hopelijk voor ons allemaal snel een positieve test!
Karin

Terug
Bovenaan