Zo ongeduldig!!

Ik wordt zo ongeduldig in me lijf. Heb volgende week donderdag mijn eerste echo en het lijkt alsof het nog een jaar duurt!!

Lijkt wel alsof ik de hele dag bezig ben met mijn zwangerschap. Voel me helemaal top. Alleen wat zere en zware borsten en een zeurderig gevoel in me onderbuik- en rug.

Het is ons derde kindje en het lijkt net alsof ik me nu meer zorgen maak dan de vorige keren. Bah!!

Ben echt zo blij als we volgende week een mooie echo zien met een kloppend hartje en dat ik dan echt kan gaan genieten van mijn derde en laatste zwangerschap.

Hebben meerdere dames hier last van???

Liefs

Ik ben ook zo ontzettend ongeduldig hoor!

Ik heb nu een pretecho gepland voor vanavond, waarbij er ook een termijnbepaling gedaan word. Dan ben ik 45 euro kwijt en krijg ik het ook op cd en dvd maar dan hoef ik niet zo lang te wachten!

De officiele echo in het ziekenhuis heb ik verplaatst naar de 11e week in de zwangerschap, dan duurt het ook minder lang tot de 20ste week.

Ik kan niet optimaal genieten zolang ik niet zeker weet dat het hartje klopt, dus er zal vanavond een hoop van me schouder af vallen

Gelukkig niet de enigste!! hahaha.

Wat gaaf dat je vanavond een pretecho krijgt. Dat heb ik bij mijn tweede zoontje ook gedaan en inderdaad vanaf dat moment had ik rust.

Een pretecho kan bij mij nu nog niet. Ben volgende week in de 7de week dus is ook al vroeg.
Ga wel pretecho's laten maken hoor :) heb ik bij de andere 2 ook gedaan. En ik wil zo graag weten wat het gaat worden. hihi.

Heel veel succes vanavond met je echo en hopelijk kan je hierna lekker genieten van je kleine wondertje!
Ben heel benieuwd.

Liefs

Zijn we weer aan het wachten haha! Is het nu niet meer op je nod, maar op de eerste echo. Dan naar je 2e afspraak en de 20 weken echo, dan naar de bevalling en dan weer hoe je kleintje zich zal ontwikkelen. het is gewoon een grote wachttijd haha! ''Gewoon'' geduld hebben dus. Ik probeer het nu wat meer los te laten want mn man word anders gek van me haha.

Ik heb een dag na jou de echo! Ik heb vorige week al wel een extra echo gehad vanwege het zkh en overgeven, maar dit word de echte termijnecho! En ik kijk er naar uit!

Succes met wachten meid en hopelijk zie je straks een heel mooi klein hummeltje dansen in je buik!!

Liefs ciomama

Hoi, ik vind het wachten ook vreselijk.
Hoe meer ik bij de dag komt, hoe spannender is het vind. Is het wel goed, gaan we het hartje wel horen.
Ik moet wel zeggen dat ik er veel minder mee bezig ben. Misschien komt dat wel,omdat ik zo beroerd ben.
Nog een paar nachtjes en dan gaat het bij ons ook eindelijk gebeuren.

x yvonne

hoi, ik kan me helemaal indenken hoor!! vind ook lang wachten en ben er ook vreselijk mee bezig!
voel me zooo moe en gewoon raar!! weet niet.. zal idd wel rustiger worden als je echo gehad hebt en onder controle van de verloskundige bent.. succes

Ik ben er wel mee bezig maar is toch zo anders als bij de andere 2 zwangerschappen,voel zo weinig van het zwanger zijn,dat ik al 4 testen heb gedaan,toch allemaal positief,besef het niet zo goed.toch had ik bij de andere 2 ook weinig klachten.ben blij dat ik met 7 weken al een echo krijgt...pas dan kan ik het echt geloven
liefs jootje

@mamajo83, dat heb ik dus ook. Ik kan het gewoon niet geloven dat het raak is. Ook omdat het zo snel is gegaan. Sta ook vaak met de test in me handen om het te checken hoor. Bij de andere 2 had ik eigenlijk ook helemaal geen klachten en nu eigenlijk iets meer. Ik krijg donderdag een echo en denk dat ik dan ook pas ga beseffen.

Terug
Bovenaan