Zo ongelofelijk druk in mijn buik

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Ik ben nu 35 weken zwanger. Volgens alle "deskundigen" moet je kindje nu veel minder ruimte hebben om echt te bewegen en wordt het dan ook minder. Nu heb ik  een ventje in mijn buik zitten die er echt niet minder om beweegt. Hij is al ingedaald en ligt al vast in het bekken, maar hij kan zich dus nog om zijn as heen bewegen.
Dit doet echt vreselijk veel zeer. En naast de standaard stompjes,  trapjes en dagelijks de hik, doet hij dit dan ook. Het lijkt wel of hij dagelijks een uur of 2 bezig is weer eens te draaien. Vooral 's nachts vind hij   het leuk om te bewegen. Mijn buik bobbelt zo ongeveer de hele dag alle kanten op.
Hebben jullie hier ook echt allemaal last van?

Groetjes, Miriam

Haha mijn buik bobbelt ook steeds hoor. Nou ja, steeds... als ik niks doe dan valt het me meer op. Als ik bezig ben dan voel ik het alleen maar.

Ik moet zeggen dat ik het niet echt erg vind, ik val ook 's avonds gewoon in slaap ondanks het feestje daarbinnen. Op de een of andere manier blijft ons Ukkie denk ik ruimte winnen ofzo... Zo van: als ik maar genoeg blijf doen, dan wordt het hier niet krapper...

Ik kan me voorstellen dat anderen er wél last van hebben hoor, maar als ik goed rechtop blijf zitten of staan, dan doet het mij in ieder geval geen pijn.

Groetjes, Mirjam (36 wkn)

Ja ja

Hier nog zon lekkere druktemaker.Zelfs onder het boodschappen doen voel ik haar nog.Ze is nog niet ingedaald en loopt 4 week voor op schema mede door zwangerschapssuiker.Ieder beweging maakt het dat ik het benauwd heb.Ik vind het geweldig dat ik steeds weer een teken krijg van ik ben er ook!!!(ook al kun je er niet onderuit door de buik)Het heeft gelukkig meer voordelen dan nadelen maar je zou inderdaad denken dat ze minder gaan bewegen maar hier niet hoor!

Hoi!

Voor mij is dit erg herkenbaar!!! Ik ben ook 35 weken en de kleine gaat hier ook flink tekeer. Vannacht had ik bijna het gevoel of hij/zij eruit wilde ofzo. Echt een gepor en getrap. En het kontje wat volgens mij telkens heen en weer zwiept, dan zie je echt zo'n bult heen en weer gaan.  Dus heb amper geslapen vannacht...nou ja, kan ik daar vast aan wennen hé :)
Ik weet niet of ie al ingedaald is. Vorige controle nog niet, moet nu woensdag weer. Ben benieuwd.

Grappig als je soms zwangere vrouwen hoort, die het kind af en toe wakker schudden omdat ze het al een tijdje niet voelen. Nou, daar heb ik dus geen last van en jij ook niet zo te lezen! Ben soms even blij als het rustig is daar binnen, haha.

Groetjes, Judith.

Ons meisje is ook lekker druk! Ik ben nu 34 weken en voel haar regelmatig lekker woelen. Hoewel het wel veranderd is van echt schoppen naar draaien. Ze draait wat af en inderdaad het liefst 's nachts. Ik voel haar zo vaak op een dag dat ik me gelukkig niet druk hoef te maken. Ik vind die bevestiging van haar kant wel erg prettig. En dat ze me dan af en toe pijn doet neem ik maar voor lief.

die van mij beweegt amper af en toe eens een voetje wat verschuift over even een beetje rekken qua ruggetje / kontje maar meer niet (ja de hik wel 6-8 keer per dag haha)

Bij mij is het vaak de hele dag erg rustig en dan opeens lijkt het wel een disco daarbinnen. Elke keer denk ik, ja nu gaat ze draaien, maar nee, ik voel het hoofdje nog bovenin. Van de week begon ze toen ik 's avonds in bed lag als een gek aan de navelstreng te trekken, vreselijk gevoel was dat. Ik wist niet wat er aan de hand was, na een minuuut of 5 hield ze er gelukkig mee op.

zoo dat zou ik ook een rotgevoel vinden mommy75 jasses... gelukkig hier het snel op!

Terug
Bovenaan