zo onhandig...

A

Anoniem

Guest
vraagje... ik weet nog niet of ik zwanger ben, maar ik ben op t moment zo onhandig... hebben jullie daar ervaring mee?

ik loop bv regelmatig als ik door een deur ga tegen de deurpost aan... au... of ik loop naar de slaapkamer terwijl ik in de keuken wilde zijn... of ik wil iets pakken en dan sta ik bij de kast en weet niet meer waarom... dingen vallen me ook uit handen enzo... of zal het de spanning zijn?

nog 4 dagen wachten...

he meis, het kan zijn dat het symptomen zijn maar is best vroeg , je weet het nooit, ik zal wel ff wachten met testen 2 a 3 dagen na je nod dag , ik had pas met 3 maanden dat ik pas vergeet achtig werdt , en misselijk met koken verders had ik geen symptomen dus een makkelijke zwangerschap gehad.

veel s6 en duim voor je

gr mama van sharon

Hhaha, ik heb dat ook heel erg, mijn hoofd zit echt vol watten!!
Maar ik heb dat nooit zo vroeg gehad!
Nog 4dgn?? misschien morgen alvast een vroege test halen? die werkt zeker 2dgn van te voren al tot ong 90% ofzoiets!
Succes, ik hoop het echt voor je!!
Groetjes

ik weet niet... ben bang dat ik dan blijgemaakt word en dat het uiteindelijk toch een hele vroege miskraam wordt. Dan wacht ik geloof ik liever 2 dagen langer en word ik "gewoon" ongesteld zonder te weten dat er ooit een bevruchting heeft plaatsgevonden... en als zo'n vroege test negatief is, is de hoop ook weer weg. Nu nog 2 dagen langer iig hoop... hahahaha

hoewel... ik heb de hele ochtend al buikpijn alsof ik ongesteld moet worden... en dat moet pas woensdag of dinsdagavond ofzo... :-(

Hoi Delmira,
Ik herken het niet die onhandigheid - maar tsja ik ben altijd wel een beetje onhandig.
Probeer je te ontspannen, probeer jezelf niet gek te maken met allerlei gedachten: zou het ? of toch niet ?

Dat is heel makkelijk gezegd maar moeilijk gedaan. Hoevaak heb ik zelf niet rondgelopen in spanning ... zo herkenbaar. Zoek wat afleiding en test wanneer dit kan.
Veel sterkte
Groetjes
Elise

Terug
Bovenaan