Zo ontzettend bang

A

Anoniem

Guest
Ik ben zo bang dat het weer fout gaat. Vorig jaar november ben ik na een zwangerschap van 18 weken bevallen van een zoontje. Hij is helaas overleden doordat er sprake was van een partiele mola zwangerschap. Ik ben zo ontzettend bang dat de mola weer terug is. En dat de mola dus het zwangerschapshormoon afgeeft en niet het kindje.

Ik weet dat de kans klein is maar ik moet er de hele tijd aan denken. Ik heb pas de 20e een echo en dat duurt nog zolang.

Als ik dan hoor dat sommige van jullie al met zes weken een echo hebben gehad, vraag ik mij af waarom ik dan zolang moet wachten.

Hoi.
Ik kan me best voorstellen gezien je verleden, dat je je ongerust maakt. En eerlijk gezegd snap ik ook niet dat je op basis daarvan niet eerder geholpen wordt. misschien dat ze er erg veel vertrouwen in hebben dat t dit keer niet weer mis zal zijn? Maar ja, daar heb jij nu niets aan. Liep je bij een gyneacoloog? Ik zou ze gewoon nog eens bellen en je grote ongerustheid uitspreken. Ik denk dat ze je er dan best wel even tussen willen plannen.
Sterkte en laat nog even weten of t gelukt is en hoe t ging!

Hoi,

Wat erg dat jullie dit is overkomen denk je dat je de veilige  periode gehaald hebt.
Kan me goed voorstellen dat je zo onzeker bent, iIk heb 2 miskramen gehad en de onzekerheid is enorm maar om deze reden mag ik nu ook met 8 weken een echo komen maken.
Zou ook inderdaad opbellen en je grote onzekerheid aangeven.

Gr. Jacq

Hoi,

ik kan je angst ook heel goed indenken. vorig jaar zijn wij ook ons kindje verloren na 18 weken zwangerschap. dit was niet door Mola.

In je verhaaltje staat niet hoe lang je zwanger bent, maar als je idd 6 weken bent of al iets verder zou ik gewoon je VK of gyn bellen met je vraag. zij zullen je vast helpen, want deze spanning is ook niet goed voor je.

hou ons op de hoogte

Liefs Sylvia

Terug
Bovenaan