zo ontzettend beroerd.............

hallo,
hier een vraag om tips en suggesties.....   Sinds een week (ben nu 7 weken en 4 dagen zwanger)ben ik zo gigantisch beroerd en zit ik zo in zak en as.... eerst was het alleen de ochtend als ik wakker werd en dan hooguit 2 uurtjes maar iedere dag werd het erger en nu ben ik de hele dag al zo beroerd,en kan ik niets leuk vinden alles is teveel, liggen is niets, lopen niet, zitten niet slapen niet fietsen niet helemaal niets.... een boekje lezen gaat ook niet of iets dergelijks, ik kan gewoon geen rust krijgen en accepteren dat ik zo ziek ben. Ik hoef niet te spugen maar van alle luchtjes word ik misselijk en heel boos.Ik zit zo in de put en voor mijn gevoel kom ik er niet uit. Ik ga over 2 weken trouwen en daarna gaan we naar florida. Leuk zou je denken, maar ik moet er bijna van kotsen. hoe kan ik nou een leuke dag hebben als ik me zo voel?? Hoe kan ik nou met dit klote gevoel leuk naar florida gaan en 10 uur in een vliegtuig gaan zitten hangen terwijl ik weet dat ik toch veel liever bij mijn familie ben??.....
heb zetpillen gehad maar die helpen niet, en homeopatische druppels maar daar moet ik geduld mee hebben.....nou nou zie dat ook echt goedkomen...

Helaas heb ik geen tips/suggesties. Maar wel de wetenschap dat je niet de enige bent. Ik heb net 2 weken vakantie achter de rug (gelukkig bleven we thuis) en ik heb me nog nooit zo beroerd gevoeld. Kon niet met de auto, want dan moest ik kotsen. Niet te veel in beweging, maar ook niet te stil zitten/liggen. Kortom: blij dat ik woensdag weer aan het werk mag. Alhoewel ik dan weer voor andere problemen kom te staan, maar goed.

Bij mn eerste zwangerschap nergens last van gehad en nu voel ik me zwaar klote. De hele dag staat in het teken van hoe beroerd ik ben. Wel eten, niet eten; het maakt weinig verschil. Hebben ze het over ochtendmisselijkheid, i wish: hier is het de hele dag bingo.

Toch zul je je moeten gaan realiseren dat je de komende bijzondere dagen maar 1 keer in je leven mee gaat maken. Probeer positief te blijven, denk als het ware je nare gevoel weg. Wellicht kan een huisarts je nog iets voorschrijven? Muziek mee voor in het vliegtuig, afleiding zoeken. Ik weet hoe moeilijk het kan zijn, maar echt, je baalt enorm als je achteraf terugkijkt en denkt: had ik maar....

Veel succes en beterschap. Geniet, alsjeblieft!!!

Groetjes, Dee

Hi,

Oh wat vervelend..... Ben in april getrouwd en weet wel dat je op je trouwdag meestal nergens last van hebt, je bent in extase! Hopelijk overkomt jou dat ook, al is het maar voor 1 dag. Nee correctie: hoop voor die 2 weken erna ook natuurlijk!!!

Sterkte en hopelijk slaan die druppeltjes aan,....

Groetjes Jannie

Hey hoi,
Dat je zo misselijk bent en je zo ellendig voelt kan ik me heel goed voorstellen, ik heb zelf net zo'n lastige week gehad.....
Maar er moet toch een mogelijkheid zijn om toch te genieten van je trouwdag en je vakantie? Probeer positief te denken en toch wat afleiding te zoeken, dat heeft mij erg geholpen. En misschien toch maar naar de huisarts om medicijnen te vragen, zodat je toch met een beter gevoel gaat trouwen en op reis gaat.
Heel veel succes, ik leef met je mee!
Groetjes,
Karin

Terug
Bovenaan