Zo ontzettend geen eetlust...

Hallo allemaal!

Bahhh, ik ben de vuilnisbak zelve, maar alles staat me tegen de laatste dagen. Stond ik voorheen op met een mega hongergevoel, nu duw ik met tegenzin een boterham naar binnen. JEK!
Zelfs frietjes waren gisteravond een groot probleem om op te eten.

Het zal er wel bijhoren.....zucht....hihi

hey juul,

ik lees ook overal dat je meer honger moet hebben, maar dat heb ik ook niet...zeker niet s´avonds dan ben ik blij dat ik wat fruit en misschien een yoghurtje kan eten.
ik vind ook dat alles anders smaakt.

´blij´ om te lezen dat jij dat ook heb :)

liefs
nicole

Hallo,

ik heb juist elke x mega honger maar na drie happen ben ik er zo klaar mee dat t mij ook echt tegen staat! Hoort er allemaal bij zei de vk.

Gr. Tamjo

Hier ineens veel eetlust maar dan ik dingen waarvan ik normaal niet zo van hou. Moest en zou gisteren chinees hebben. Als vriendlief chinees wil loop ik al te zeuren dat ik die zooi echt niet hoef. Zit wel sneller vol en zin om te snoepen heb ik juist weer niet. Ik kan alleen niet meer van het fruit afblijven. Gelukkig zijn dat vitaminebommetjes. Koek en snoep geen zin meer in. Maar de geur van gekookte groente vind ik echt smerig. Raar he wat hormonen al niet met je doen.

Groetjes Supertje

Whahahha wat een gedoe he meiden!
Ik kan niet zeggen dat ik in bepaalde dingen nu meer zin heb. Moet wel zeggen dat ik gisteren een kitkat heb gegeten en me die verdomd lekker smaakte!
Probeer het es uit zou ik zeggen hahaha

Hoe voelen jullie je verder?

Ben bezig met de cadeautjes te maken voor a.s. zaterdag als we de aanstaande opa's en oma's gaan inlichten.
Ben echt eens benieuwd ;)

dikke kus

Ik ben erg onzeker geworden van die echo dinsdag. Gisteren was ik weer vol goede moed. Vanochtend werd ik wakker met buikpijn. Maar wist niet goed of ik moest bellen of niet. Achteraf zijn het nu mijn darmen die aan het opspelen zijn. (dat krijg je van chinees)hahahaha. Zal blij zijn als ik a.s. dinsdag weer kan.

Voor de rest voel ik me best zwanger haahhah. Nog steeds moe en zere borsten.

Wij hebben besloten, als het dinsdag goed is, het toch echt pas met de twaalf weken te vertellen. We gaan ze dan eerst maar eens verassen met het feit dat we dan gaan trouwen.

Heel veel plezier met maken van de cadeau en succes zaterdag! Zal wel een extra leuk feestje worden zo.

Liefs Supertje

Ja meid, heb ook echt met je te doen.
Vind het super vervelend voor je, zeker gezien je voorgeschiedenis...
En die buikpijn is normaal hoor, loop de hele dag met menstruatiepijn! Vooral 's avonds is het heel erg, dan vrees ik het ergste.

Maar gefeliciteerd zeg met je voorgenomen huwelijk!
Kan het je absoluut aanbevelen :)
Zijn december afgelopen jaar getrouwd en was echt een onvergetelijke dag, echt een sprookje met een beetje sneeuw.
Dus mocht je nog tips willen....hahaha

Maak je niet te druk, komt allemaal goed!

Liefs!

Ik heb de hele dag door enorme honger ook s'nachts, maar zit idd ook na 3 hapjes al weer vol en heb ik er geen zin meer in.

Ik moet wel heel vaak plassen. Hebben jullie dat ook? Verder weinig klachten. Ik heb pas 26 juli de echo, ben dan denk ik 8 weken. Voelt nu allemaal zo stil. Vertellen doen we nog niet, behalve ouders die weten het en echo nog niet gezien. het enige wat we dus hebben is positieve testen. Voelt allemaal zo raar. Soms denk ik ineens oja ben zwanger........ Maarja beter dan boven de wc hangen natuurlijk.

Veel plezier met de cadeautjes zaterdag!

lfs,

shiv

Terug
Bovenaan