Gister gingen ik en Jayden samen met Jaydens omi bij mijn oma eten. Jayden was de hele tijd heerlijkaan het spelen, op een gegeven moment zat hij met een wasmandje te spelen en hij ging er inzitten. Het zag er heel grappig uit want hij paste er maar net in! Dus wij allemaal lachen en dat vond ie prachtig! Tot hij er wou stappen toen viel ie op zn hoofd en moest huilen, ik hem getroost en het was klaar. Toen ging ie er weer inzitten en ik bleef vlakbij zitten voor als ie zou vallen. Ik wou hem er net uit halen want vond het toch een beetje eng enzo en toen viel hij weer, keihard op zn hoofdje. Dus ik pak hem op en kijk naar z'n gezichtje, is ie aan het huilen maar zonder geluid!!!! Hij bleef erin!!! Dus ik naar m'n moeder en ik raakte in paniek toen wou ik hem aan haar geven en toen bleef ie heel raar slap hangen en zag ik z'n ogen weg draaien!!! Ik werd helemaal trillerig en riep bel een ambulance! Gelukkig bleven mijn moeder en oma rustig en pakte wat te drinken voor hem, toen pakte ik hem weer en ging ie gelukkig nu wel huilen met geluid! Hij was echte even weg!!! Na even gehuild te hebben bij mij op schoot wou ik wat drinken geven en dat wou hij niet. Toen hebben we maar een pakje drinken gegeven en ik kneep in het rietje zodat het al in z ´n mondje kwam en toen dronk hij gelukkig wel. Ik ben zachtjes liedjes gaan zingen ( heel raar dat kwam in me op ) en daar werd ie rustig van. Toen gingen we boekjes lezen en kijken en werd ie weer zichzelf daarna ging ie ook weer spelen, lachen enz
Maar wat was ik bang! Ik dacht dat ik hem kwijt was toen ie met z ´n ogen draaide en slap hing, wat erg zeg!! Ik heb zo gehuild! En precies nu zit zn vader in Engeland voor zn werk tot dinsdag avond. Ik heb hem vanacht ook lekker bij me in bed genomen en steeds even aangeraakt of ie er nog was en als ie dan bewoog was ik gerust.
Nou het is een heel verhaal geworden, maar ik blijf steeds die beelden terug zien! Bah wat vreselijk he als er iets met je kind gebeurd!!
Ik zit er nu wel over te denken een EHBO cursus te volgen voor ouders want dan weet je tenminste hoe je moet handelen in zo'n situatie, want ik ging met mn schudden zodat ie eruit zou komen, maar ik weet helemaal niet of dat goed is?
Nou ik ga hem vandaag lekker vertroetelen en extra knuffelen!!!
xxxjes
Maar wat was ik bang! Ik dacht dat ik hem kwijt was toen ie met z ´n ogen draaide en slap hing, wat erg zeg!! Ik heb zo gehuild! En precies nu zit zn vader in Engeland voor zn werk tot dinsdag avond. Ik heb hem vanacht ook lekker bij me in bed genomen en steeds even aangeraakt of ie er nog was en als ie dan bewoog was ik gerust.
Nou het is een heel verhaal geworden, maar ik blijf steeds die beelden terug zien! Bah wat vreselijk he als er iets met je kind gebeurd!!
Ik zit er nu wel over te denken een EHBO cursus te volgen voor ouders want dan weet je tenminste hoe je moet handelen in zo'n situatie, want ik ging met mn schudden zodat ie eruit zou komen, maar ik weet helemaal niet of dat goed is?
Nou ik ga hem vandaag lekker vertroetelen en extra knuffelen!!!
xxxjes