zo ontzettend moe...

Vorige week vrijdag ben ik bevallen van een prachtige dochter Noa na meer dan 24 uur rugweeen. Het was een zware bevalling en heb nu ontzettend last van mijn schaambeen. Dit komt doordat ik 2 uren lang heb moeten persen. Achteraf bleek dat het hoofdje van mijn meisje niet helemaal goed lag, waardoor ze uiteindelijk 'begeleid' is met de vacuum. Na de bevalling moest ik een dag in het ziekenhuis blijven, omdat dat protocol is bij een vacuumverlossing. Heerlijk!! Hapje en drankje op zijn tijd en bedrust!

Toen ik thuiskwam ben ik, bezige bij dat ik ben, meteen weer aan de slag gegaan. De kraamverzorgster moest me gewoon op bed sturen, anders ging ik maar door. Alleen breekt het me nu een beetje op. Door de pijn slaap ik s'nachts slecht en de nachten zijn al zo kort!! Vandaag heb ik overdag al een uurtje of twee geslapen, maar ben nog zo ontzettend moe!! Hebben jullie dit ook?? Zal wel een kwestie van wennen zijn denk ik. Ik hoop dat het snel beter wordt..

liefs Tina

Hoi Tina,

Ik denk dat iedereen het wel zal herkennen, die moeheid. Probeer goed je rust te nemen, zeker na zo'n zware bevalling. Ik ben ook moe, ik ben al zo'n slaapkop! Ik kan soms gewoon letterlijk mijn ogen niet open krijgen! Ik merk ook dat van rusten nu helemaal weinig komt omdat dit mijn tweede kindje is en de eerste ook lekker rondloopt! Nou ja, dit duurt nog wel even hoor! Maar het zal wel wennen!

Slaap ze !

Fleur

Ik zou toch maar wat meer rust proberen te nemen. Zeker als je schaambeen zo'n optater gehad heeft, is dat wel verstandig. Niet te lang lopen, niet te lang in eenzelfde houding zitten of staan en zeker niet tillen. Je kunt er anders heel erg lang last van houden. Gevoelig mag, pijn niet!
En die vermoeidheid: tja die herken ik helaas erg goed. Ik had een fose nabloeding en ik slaap vrijwel elke middag anderhalf uur. Als er tenminste niet een van beide kids me wakker maakt...
groejtes
greet

He bezige bij....heb er ook een beetje last van...ik had geen lst van mijn schaambeen, maar een ander nogal irritant kwaaltje (zal ik je verder besparen) maar ik kon er niet goed bij zitten en ging dus ook maar vanalles doen stond na drie dagen alweer de vloer te dweilen (belachelijk he)

Nu is mijn dochter 3,5 week en wil om de 2 a 3 uur gevoed worden dag en nacht en komt er bij mij van slapen ook niet veel (had ook al lang in bed moeten liggen  nu natuurlijk, maar ze slaapt eindelijk eventjes) en het begint er nu in te hakken....heb ook nog een dochter van ruim 3 die de nodige aandacht vraagt dus echt soepel loopt het nog niet

Heel herkenbaar dus die vermoeidheid, ik vind het vooral vervelend dat ik zoveel wakker ben en dan mijn vriend lekker zie slapen naast me in bed....begin wel een beetje jaloers te worden ondertussen, maar ja hij moet werken en ik heb nog vrij tot 4 juni....

nou ja.... we slaan ons er wel door heen he

sterkte Yvonne (mama van ilse en naomi)

Terug
Bovenaan