zo ontzettend moe

Hoi,

ik ben nu 7 weken en 1 dag zwanger en ik voel me zo ontzettend moe. Ik kan me van de 2 vorige zwangerschappen niet herinneren dat ik zo ontzettend moe was. Ik kan het net opbrengen om 's ochtends op te staan, dan kan (moet van mezelf) ik het één en ander doen en dan lig ik om 12 uur weer op de bank of in mijn bed.
Mijn man zei vanmorgen al dat ik maar even de verloskundige of huisarts moet bellen om bloed te laten prikken. Mijn moeder grapt al dat het er 2 zijn, pffff we zullen het wel zien. Ik zal als ik morgen nog zo moe ben de verloskundige wel even bellen om te vragen hoe en wat.
Vandaag is mijn man ziek en komt het dus op mij neer, gelukkig hebben we een lief buurmeisje van 11 die gek is op de kinderen en die al sinds 11 uur met de kinderen aan het spelen is, zo kom ik de dag dan nog wel door.
Zijn er nog meer meiden die zo ontzettend moe zijn?

Groetjes Danielle
 
Hoi,

yep ik sluit me er ook bij aan!! dood en dood moe! maar het is natuurlijk anders als bij een eerste of tweede, het is mijn vierde, zwangerschap heb er drie rond lopen en die zitten natuurlijk niet stil!! denk dat dat ook wel uit maak maar goed het is een luxe probleem, zeg ik dan maar!! even door heen straks weer energie voor 10!! suc6

Groetjes Claudia
 
Bij de eerste was ik doodmoe. Bij de tweede en nu de derde wel wat moeier dan normaal, maar niet zo extreem. Het kan wel verschillen per zwangerschap. Het is misschien wel handig dat je bij de vk of de huisarts je Hb laat controleren. Als je ijzer laag is, wordt je ook erg moe.
Sterkte!!
 
ik ben ook heel moe.. tis mijn eerste dus kan mijn rust wel pakken.. maar mijn huishouden versloft wel.. mijn hb was super hoog dus alleen maar goe, maar toch moe.
 
hoi,
bij mijn 1ste was ik ook dood moe,ik wist niet eens meer hoe ik op me werk was gekomen.
ben weken thuis geweest.me hb was een grens geval,dus raden ze me aan om floradix te kopen bij de drogist.maar me darmen konden er niet tegen.het is kruiden basis gemaakt.dus dat werd uitrusten in bed.
nu bij deze zwangerschap,was ik moe.me hb was perfect. ze gaf aan dat ik best een glas cola en wat koffie mocht drinken.maar wel opletten dat het met mate blijft.ik had gewoon glas cola nodig,ging gewoon naar de winkel voor een blikje te kopen.
later in me zwangerschap werd dat minder en ook nu drink ik bijna geen koffie meer.of cola.
heel veel succes.vecht er niet tegen,geef je eraan over hoe moeilijk het ook is.
gr marjan
 
Ja ik herken het. Ben ook weer erg moe, alles is me teveel. Maar ja zoals je zelf al zegt je moet door als je kleine kinderen hebt. Ik ben nu bijna 10 weken en ik merk wel dat de vermoeidheid minder wordt. Dus mischien nog even doorbijten voor je. ik ben ook behoorlijk misselijk, maar ja als ik naar mijn vorige zwangerschappen kijk ben ik daar bijna weer vanaf. Dat je nu ontzettend moe bent en de vroige keren niet hoeft niet veel te zeggen, elke zwangerschap is anders. Dat merk ik ook duidelijk.
Sterkte de komende weken.
 
Hoi,

ik heb vandaag mijn werkgever ingelicht en in overleg met haar besloten om voorlopig 2 halve dagen te gaan werken. Zij vond het, gelukkig, geen probleem en als ik me weer fitter voel, kan ik weer terug naar mijn 2 hele dagen.
Wel fijn dat ik het met haar heb kunnen delen en dat we er goed uitgekomen zijn.

Groetjes Danielle
 
Terug
Bovenaan