Zo ontzettend schattig!!!

Ben zo blij!

Heb een week of wat geleden een te schattig quiltje besteld bij miss little, en vandaag heb ik hem binnen gekregen! Met de hand gemaakt en echt zo lief!
Wij gaan in onze kinderkamer de accent kleur rood gebruiken, schijnen babytjes een heel mooie kleur te vinden, en toevallig, deze as mama ook!
Dus het quilt wat ik besteld heb, is patchwork met stipjes, streepjes, blokjes enzo.......en allemaal in rood!
Hahahaha!
Langzamerhand verzamelen we steeds meer spulletjes en heb een plaatje in mijn hoofd voor hoe de kinderkamer wordt. Over een week of 3 gaan we serieus aan de slag om de laatste dingetjes te kopen en definitief in te gaan richten............hoera!!

Hoe vordert het bij jullie kinderkamertjes???

Groetjes Rimke
19+5 weken

Wij verwachten ons 2e kindje. We houden de babykamer zoals hij nu is; Lara verhuisd in juni naar de (nu nog) logeerkamer. Dus we hoeven de babykamer niet te veranderen, maar de logeerkamer gaan we wel pimpen. Er zit nog prima geel behang op de muur; daar willen we een horizontale strook met Pooh-beer op aanbrengen en verder ws nog her- en der wat Pooh-beer stickers (evt van dat foam). We hebben onlangs al een leuke bollamp van dat rijstpapier gekocht en we gaan langzamerhand gewoon zoeken naar andere leuke accesoires. Ik barst ook van de kussens (groot en klein); daarvoor wil ik nieuwe vrolijk gekleurde hoesjes maken, zodat Lara een lekkere zit/hangplek krijgt in d'r kamertje. Verder krijgen we de commode, klerenkast en ledikantje van m'n zus; dat maakt d'r nieuwe kamertje compleet. D'r huidige ledikantje is dan voor d'r broertje of zusje.
Afijn, voor ons dus geen babykamer, maar wel voor Lara een nieuwe slaapkamer maken!

Ik heb er zin in...

Jacoline.

Hoi Rimke,
Wat leuk! Wij zijn ook begonnen met het kamertje en ook wij kiezen voor rood! (met allerlei andere kleurtjes) maar ik ben ook dol op rood-met-witte-stippen en ruitjes enzo! Ik ga zo ook even op de site kijken hihi.
Wij hebben blauwgeruit behang besteld en rood-met-witte-stippen behang. Zaterdag willen we gaan behangen, en dat wordt me wat want we hebben beiden nog nooit een behangetje geplakt haha. Maargoed dat zal wel goed komen!
Leuk he om op deze manier met de baby bezig te zijn. Mijn vriendje is architect en ik heb zelf ook cursussen binnenhuisarchitectuur gevolgd dus ik kan me nu helemaal uitleven heerlijk!

Op naar een mooi gezellige rood kamertje!

Groetjes, Lieke

hoi meiden,

Leuk he, toch zo creatief bezig te zijn!
Jacoline, voor jouw andere dochtertje ook heel leuk! Die heeft het natuurlijk veel meer door dan een babytje die in een heel hip kamertje terecht komt..........hahahaha!!!
Leuk, veel plezier met klussen!!

Lieke: wat toevallig joh, ook rood als accent kleur! Jullie gaan dus voor de hollandse kamer! Vergis ik me nou of niet, jij kwam toch ook uit de buurt van Arnhem, dan heb je vast de leuke adresjes al...........zo niet, geef maar even een gil!
Heerlijk he, dat je je creatieve ei kwijt kan!
Ik vind het nu al volop genieten!

Liefs Rimke

PS, lieke, bij miss little kun je ook lapjes enzo bestellen om zelf wat te doen, of oma's aan het werk te zetten.
Tevens kan je behoorlijk je wensen kenbaar maken en gaat ze voor je aan de slag, dus dan heb je iets wat anderen helemaal niet hebben!

Hoi Rimke,
Echt een super super super leuke site!
Wij gaan niet echt een Hollands kamertje maken, maar wel kleurrijk, we willen niet weten wat het wordt dus nu is het nog neutraal (nouja met al die kleur is het dat natuurlijk nooit haha) maar als het een meisje wordt dan wordt het waarschijnlijk wat meer met roze erbij, een jongen wordt wat blauw/groener. Kortom t is een kleurrijk geheel. Maar die stippen, ruitjes enz dat is wel echt helemaal mijn stijl.

Ik komt  trouwens niet uit de buurt van Arnhem, maar uit Brabant! Ik ben een paar maanden terug wel in Arnhem geweest en daar hebben wij een super leuk paddenstoelenlampje gekocht in een winkeltje met allemaal leuke rode spulletjes. Ook leuke koffertjes en servies. T was een klein winkeltje maar o zo leuk...maar hoe het heet....kheb geen flauw idee. Maargoed, goed speuren dus in Arnhem want daar zit dus wel iets leuks!

Succes en veel plezier met de kinderkamer!
Lieke

Ik denk dan dat je bij "Van Mij" bent geweest.........
Leuke site he?? Ben ineens helemaal fan..........hahahaha!!!
Wij willen ook niet weten wat het wordt dus wij houden het ook neutraal..................heb als inspiratie een kruikenhoesje van LIEF! gebruikt met allemaal gekleurde streepjes.........het wordt dus een bonte boel.........en idd met wat roze voor een meidje, met wat blauw voor een jochie........
De muren zijn bij ons neutraal/creme dus het kan wel wat kleur hebben!

Fijne avond,

Liefs Rimke
(morgen precies 20 weken!!!!!!)

Terug
Bovenaan