zo ontzettend trots

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ik ben niet vaak op het forum omdat het laatste tijd erg druk heb mijn man is op uitzending en komt over 4 weken weer thuis (gelukkig) kan ik ook weer even een keertje uitslapen of echt even tijd voor mezelf hebben.

Nou ik ben zo trots want ons kleine meissie Femke is op 6 juli echt los gaan lopen.
Ik heb op dat moment wel even moeten huile omdat mijn man dat nu dus nu heeft moeten missen maar ja dat is niet anders.
Ze is vandaag 13 maanden dus ben erg blij dat ze het nu echt kan, mar nu moeten we echt opletten met alles, want ze is er ook zomaar als even niet oplet.

Ik ben ook heel erg benieuwd wat mijn man ervan vind die weet het nog niet die beld nu 1 keer per week. Ik had gezegd als we je komen hlen op het vliegveld loopt ze naar je toe en nu is dat ook echt zo.

groetjes patricia moeder van Femke

Hoi Patricia,

Supergoed van jullie kleine meid!! Helaas houden ze er niet zoveel rekening mee of papa en mama allebei wel aanwezig zijn. Maar nu kan ze het mooi showen aan haar papa als hij terug komt. Heel goed van jullie kleine meid, geniet er van en hou haar goed in de gaten.

groetjes Linda

Hoi hoi,

wat goed van je kleine meid!!! Ze zijn dan erg snel ineens hé?! Ken me voorstellen dat je soms ogen tekort heb.
En jammer dat papa er niet bij heeft kunnen zijn. Maar net wat Linda ook al zei: Kindjes houden daar   niet zo'n rekening mee.

Liefs Debby.

Goed hoor dat ze al los loopt! Tuurlijk ben je trots op haar.
En haar papa zal straks ook supertrots zijn als jullie hem gaan ophalen!

Wat gaat het snel dan hè?!

Hey Patricia,

Ik kan het me helemaal voorstellen dat je zo trots al een pauw bent, je zal wel uitkijken naar de dag dat je eindelijk naar Eindhoven mag.. ik voel de kriebels  met je mee! Birgit was 8 weken toen wij haar papa gingen ophalen in Eindhoven, ze was toen ook zo gegroeid. Dat moment is echt zo speciaal! Mijn vriend moet  in maart weer, dus wij genieten ook nog even van de momenten met zijn 3en.
Succes met de laatste 4 weken, die duren zoooo lang... maar al kort genoeg om je te gaan voorbereiden!

Evelien

ja ik weet er alles van bedankt voor jullie leuke reacties.
Maar vraagje wat doet jou man en waar zit ie gelegerd?
Die van mij is EOD (explosieve opruimingsdienst.)
En waar moet ie heen en voor hoelang?

Groetjes
patries

Terug
Bovenaan