zo ontzettend trots

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Gister en vandaag heeft Jojanneke iets heel knaps gedaan: ze is gaan staan, helemaal zelf!!! ze is pas 6,5 maand, zo knap!!!! Moest ik even delen.

Kus
Carina

Hey Carina,

Wat super knap! Zo jong en dan al staan jeetje!
Jasmijn is 8 maanden en rolt pas net om! Ik zie haar echt nog lang niet staan.
Geniet er maar van dat ze nog niet loopt, hahaha  straks moet je erachter aan!

Liefs Trudi (mama van Jasmijn 12-02-2008)

Hoi,

Gaaf he. Myrthe was ook precies 6,5 maand oud sinds ze dat doet. Zitten heeft ze voor het gemak overgeslagen, dat kan ze pas sinds afgelopen zaterdag (precies 7 maanden)
En alles is onveilig hoor als hulpmiddel.... De bank, de box maar ook de krabpaal voor de katten en natuurlijk mama's benen!
Geniet ervan, het gaat zo snel!

Liefs Reneke

Hallo

Ja leuk is dat he shanice zit al een poos alleen en kruipt dat doet ze nou ongeveer 1 maand. Soms gaan we samen stappen aan mijn handen en dat gaat goed 8,5 maand oud het liefst zou ze het alleen willen doen want ze duw mijn handen ook weg. In de box trekt ze zichzelf op en druk ze zichzelf op knap he probeer het zelf maar eens .Dat is een leuk gezicht dat kontje de lucht in. Ze is vorige week ook geknipt door mijn zus die is kapster haar eerste knipbeurt ze heeft namelijk een plek met wat minder haar aan de achterkant door het liggen.

Je gaat nog heel veel dingen tegenkomen en dat is superleuk geniet er maar van daarom vind ik het ook fijn dat ik een thuisblijf mamma ben dan kan ik namelijk alles meemaken met mijn kinderen.
Groetjes lisette

Terug
Bovenaan