Zo onwerkelijk....

Hallo dames,

Ik kan het haast niet geloven, maar vandaag zit ik al op de helft van mijn zwangerschap. Ik weet nog dat ik de eerste weken niet op vond schieten. Maar nu? Waar blijft de tijd????? Ik heb het behoorlijk druk met mijn studie, werk, gezin, huishouden, fysio en noem maar op, dat ik amper tijd heb om stil te staan bij deze zwangerschap. Dat vind ik wel eens jammer, het leeft echt totaal (nog???) niet bij me.

Zijn er die dit herkennen?

Groetjes
Ingrid

hoi ingrid,
ik heb precies hetzelfde! zit a.s. maandag ook op de helft, net m'n 20 weken echo gehad, maar de tijd vliegt inderdaad! soms 'vergeet' ik soms ook even dat ik zwanger ben!
komt miss ook wel omdat we idd druk zijn! ik heb nog 2 andere kindjes, druk in het huishouden, tuin, huisdieren etc.
maar het gaat vast strax wel meer 'leven' wanneer we wat dikker worden en alles wat moeizamer gaat! hahhahaha
succes!
lfs!

Hoi,
Ja, inderdaad, ik zit vandaag ook precies op de helft en het is zo snel gegaan. En volgens mij gaan de komende 20 weken ook heel snel. Ik vind de winterperiode met alle feestdagen en zo altijd al heel snel gaan, voor je het weet is het namelijk altijd weer voorbij. En dan is het al bijna zo ver.

Groetjes Patricia

Hallo,

ik vind het ook super snel gaan, ik heb inderdaad ook al 2 ander kids die overdag mijn tijd innemen en ik werk ook dus echt stil staan bij deze zwangerschap doe ik niet echt. Vind zwanger zijn wel heel fijn hoor, als ik op bed lig probeer ik ff contact te zoeken met de kleine door mijn handen op mijn buik te leggen, en geniet nu meer van de uitjes naar de verloskundige omdat dat de moment zijn waar ik echt even van de zwangerschap en dat kleine wondertje in me kan genieten.

groetjes Anne

Hoi,
Ja hier hetzelfde, gister was ik precies 20wk, gaat echt hard, ik neem in de avond net als anne even de tijd door contact te maken met de baby, dan praat ik er tegen ed, overdag rennen hier al 3kinderen rond en heb ik geen tijd eraan te denken!
Woensdag een echo, dat wordt gelukkig weer een babymomentje!!
Groetjes MJ

Hoi,

Ik heb juist het idee dat het vreselijk langzaam gaat. Ben nu 19 weken, en iedereen zegt tegen me dat het zo snel gaat want volgende week alweer op de helft. Maar ik voel dat helemaal niet zo.
Komt ook denk ik omdat de eerste 4 weken niet meetellen, vind ik, de eerste 2 krijg je gratis en dan nog 2 weken dat je niets weet, dus ik ben over 3 weken pas op de helft, vind ik.
Maar ik hoop dat de 2e helft sneller gaat. Meestal vind ik ook dat het najaar zo met al die feestdagen wel snel gaat. Ik wil die kleine zo graag in mn armen houden!

groetjes
Vanessa

het is bij mij ook heel dubbel, aan de ene kant gaat het heel erg snel en aan de andere kant ook totaal niet.(ben nu 19 weken)
duurt voor je gevoel nog een eeuwigheid voor je je kleine in je armen mag sluiten.
kan bijna nietwachten tot het zo ver is.
maar het moet nog wel omdat we momenteel met een flinke verbouwing bezig zijn van ons nieuwe huis.
maarja geduld is een schone zaak zeggen ze. hihihi

groetjes angelique

Ben nu bijna 21 weken, en het gaat me allemaal veel te langzaam...
Wel leuker als in het begin omdat ik hem/haar nu heel vaak en duidelijk voel. Dat maakt het wel leuker. Mijn buik begint ook al mooi te groeien. Das allemaal wel heel gaaf en bijzonder en mooi!!
Maar kan ook idd niet wachten tot ik hem/haar in mijn armen hou!

Vrijdag hebben we de kinderkamer, toebehoren en wandelwagen gekocht! helemaal leuk !!! Dan wordt het wel heel echt. We krijgen het pas in december, dus nog ff wachten... Maar dan kunnen we eerst gaan behangen.

Liefs Chantal

Terug
Bovenaan