Zo onwerkelijk...

Maar ik mag me hier melden.. Ik ben zwanger!!!

Ik kan het nog steeds niet bevatten. Vanmiddag naar het ziekenhuis geweest en jawel hoor. Op de echo was al een mooi vruchtzakje te zien.. Volgens de telling zitten we nu op 4 weken en 5 dagen. Als het allemaal gaat volgens plan dan zijn we 30 oktober uitgeteld en dus nog een oktobermama!!!

Hartstikke blij natuurlijk, maar toch weer even met beide benen op de grond gezet meteen, Omdat ik 4,5 jaar terug een trombose been heb gehad en zijnbaar drager ben van factor 5 begeleiden maak ik meer kans om nog een keer trombose te krijgen. Dit moet natuurlijk voorkomen worden, en daarom moet ik nu elke dag tot de bevalling mezelf een spuit zetten. Op het kraambed moet ik een of andere kuur volgen en ik moet onder controle blijven in het ziekenhuis. Van dit alles ben ik wel erg geschrokken en moet ik echt even laten bezinken.

Ik ga van het positeve uit en het zal allemaal wel goed komen. Eerst maar eens zorgen dat we de eerste 3 maanden doorkomen.. Over twee weken moet ik alweer terug komen en dan krijgen we weer een echo... Achteraf is het eigenlijk nog hartstikke snel gegaan na de inschakeling van de hulp van het ziekenhuis. 3 maanden, maar. Ik wens de andere dames heel veel succes en hoop dat het bij jullie ook snel raak mag zijn.

Ik blijf maar zweven op de beroemde/ beruchte wolk.......
 
he meis, gefeliciteerd, ik ben ook ongeveer 5 weken zwanger ziekenhuis kon niks voor me doen dus ja, maja toch raak, na anderhalf jaar en 2 miskramen,

Ik wens de andere dames heel veel succes en hoop dat het bij jullie ook snel raak mag zijn.

dit stukje is volgens mij voor ander forum bedoelt haha, hier zitten de meeste alleen die zwanger zijn, maja misschien zijn er wel andere mensen die het lezen, heel veel geluk ermee, en gewoon positief kijken.

gr
 
Allereerst gefeliciteerd, inmiddels al een beetje bekomen van al het nieuws? Zelf moet ik tijdens mijn zwangerschap fragmin spuiten als vervanging van de bloedverdunners die ik normaal gebruik. Inmiddels ben ik bijna 33 wk en moet zeggen dat ik nu de dagelijkse spuit even normaal vind als het slikken vd medicatie. Went snel hoor.
 
Hey,

gefeliciteerd !!! Ook ik mag tijdens de zwangerschap spuiten. Heb ook een trombose gehad (en waarschijnlijk een longembolie) en moet daardoor in risicosituaties spuiten. Ik heb nu innohep aangezien ik voor de andere spuiten allergisch blijk. Het spuiten gaat prima al valt het met tijden ook wel even tegen. Mijn buik zit helemaal onder de blauwe plekken, herkenbaar?
Ik ben voor de 3e keer zwanger nu en mijn oudste is als in juli de derde geboren wordt 2,5 jaar. Voor mijn gevoel ben ik dus al bijna 3 jaar aan het spuiten...
Judith, is dit je eerste kindje? En mag ik vragen waarom jij bloedverdunners gebruikt?

groetjes Natasja
 
Natasja, ik kan kiezen, spuiten in mijn buik en/of bovenbenen. Het spuiten in mijn buik vond ik vervelend/pijnlijk. ( heb ook weinig buikvet) dus ik houd het op prikken in de boven benen.
Dit wordt mijn tweede kind. Heb in het verleden infarcten gehad vandaar bloedverdunners. Blauwe plekken vind ik nu wel mee vallen. Als ik wat blauw ben valt het me zo wie zo niet meer erg op.
Na de bevalling/kraamtijd zal ik wel weer terug moeten naar de reguliere bloedverdunners. Gatsie, iedere keer naar de trombosedienst.
groetjes Judith
 
Terug
Bovenaan