Hoi Angie,
Helaas kan ik niet je onzekerheid wegnemen, ik heb tot nu ook nog geen zwangerschap volledig mogen meemaken.
Wel weet ik dat je niet van alles hoeft te voelen, sommige meiden kunnen zich zelfs afvragen of ze wel zwanger zijn doordat ze helemaal nergens last van hebben.
Het schijnt dat wanneer je eerst allerlei symptomen had en later helemaal nergens meer last van hebt, dat je dan wel contact met je arts op moet nemen.
De krampjes die jij omschrijft die heb ik ook. Maar soms zijn ze ook helemaal weg. Hierover heb ik pas geleden ook een vraag gesteld omdat ik me ook zorgen maakte. Ik ben aan alle kanten gerustgesteld; ze schijnen te komen en te gaan en je hoeft er niet iedere dag last van te hebben.
Verder heb ik net als jij helemaal nergens last van. Dat ik me ook wel eens afvraag of dit helemaal goed zit. Mijn gevoel geeft wel aan dat het nog goed zit en de laatste 3x was dit niet het geval. Ik probeer dus echt op mijn gevoel te vertouwen. Helaas word je hier niet minder onzeker of bang van.
Volgende week na mijn echo zou ik een beetje opgelucht adem kunnen halen. Als deze positief is natuurlijk. Ik kijk ernaar uit, tel de dagen af, maar tegelijkertijd ben ik bang voor slecht nieuws.
Mag je nog niet voor een echo i.v.m. je eerdere miskraam? Van mijn gyn mag ik komen als ik 2 weken overtijd ben, dus 6 weken.
Aangezien jij al zover bent zou ik een echo vragen als ik jou was, of staat er misschien al 1 gepland?
Hou je sterk meis, de zitten heel veel meiden net zoals wij in hetzelfde schuitje. Ik praat zelf ook mee op het forum We gaan ervoor. Dit doet mij echt goed en geeft me steun en advies.
Alle meiden leven echt met je mee en zij weten als geen ander wat het is om een mk, of meerdere, gehad te hebben.
Groetjes,
Phoeby