Zo onzeker en ongerust..

Sinds gisteren heb ik veel minder last van kwaaltjes, niet echt misselijk meer enzo..
En ik heb een ongerust gevoel. Vanmorgen toch maar de verloskundige gebeld maar die zei dat ik me niet zo ongerust moet maken en dat begrijp ik ook wel, maar hoe doe ik dat??
Hebben jullie hier ook last van?

Liefs Kim

Ja het is makkelijk gezegd dat je je niet druk hoeft te maken. Maar je kan niet zo maar even een knop omzetten die het ongeruste gevoel wegnemen.
Ik heb er ook wel last van. Ben wel heel moe, maar verder nog weinig kwaaltjes. Vraag me regelmatig af of ik wel echt zwanger ben... Ga maandag de vk bellen voor intake en 1e echo. De bevestiging om dan te zien en te horen dat het echt zo is is heel fijn. Verder probeer ik bij de dag te leven en niet teveel vooruit te denken. Wanneer heb je weer en afspraak staan? Even het hartje horen helpt stelde mij in mijn vorige zwangerschap steeds weer gerust.

Hoi Suus,

Bij mij is het meer dat de kwaaltjes minder zijn geworden, ze waren er namelijk eerst wel.. Nu nog steeds wel maar veel minder..
Ik heb dinsdag een afspraak, maar geen echo. Hoor dan wanneer we de 2e echo krijgen, hoop snel!
Hoop dat je snel een afspraak krijgt voor de echo en dat alles goed is!

Ilse, ik had ook krampen maar de verloskundige zei dat als er geen bloedverlies is dat ik me niet te druk moet maken. Heel normaal dat je krampen hebt, behalve als het zo erg wordt dat je het niet meer kan hebben...
Hoop dat alles goed is en dat we ons inderdaad druk om niks maken! Sterkte ermee...

Terug
Bovenaan