Zo onzeker, geen symptomen

<p>Hi dames,</p><p>Ik ben voor de 2e x zwanger, heb in oktober een MA gehad met 8 weken. Nu ben ik 8,5 week zwanger en ik heb geen symptomen. Heb zelfs dagen gehad dat ik vergat dat ik zwanger ben. Geen misselijkheid ( heeeeel af en toe met vlagen). Ben ik de enige die niks voelt?</p><p>Heb wel vorige week heel erg veel pijn in mn onderrug gehad. Maandag krijg ik een echo. </p><p> </p>

Ik heb ook een miskraam gehad, bij 11 weken. Nu 7 weken zwanger. Maar ook weinig tot geen kwaaltjes. Wel moe.
Dus spannend en onzekere tijd is het zeker. Ik heb dinsdag de 1ste echo

[quote quote=10176684]Ik heb ook een miskraam gehad, bij 11 weken. Nu 7 weken zwanger. Maar ook weinig tot geen kwaaltjes. Wel moe. Dus spannend en onzekere tijd is het zeker. Ik heb dinsdag de 1ste echo[/quote]
Heb je bij je vorige zwangerschap ook toen nergens last van ?
Ja inderdaad vermoeidheid heb ik ook. Voor de rest bijna nergens last van. Hopelijk behoren we tot de mama’s met weinig symptomen❤️

Dit is mijn eerste zwangerschap, dus geen vergelijking, maar ik heb ook eigenlijk geen klachten (alleen moe savonds). De week voor mijn NOD had ik echt het idee dat ik zwanger was (wat gelukkig dus ook zo is ;)) maar daarna eigenlijk geen klachten gehad. Heb dinsdag mijn eerste echo, nu 7 weken zwanger, dus knijp hem ook hoor! Masr we blijven hoop houden!

Heyy wat verdrietig van je miskraam. ?
En gefeliciteerd  met je zwangerschap. 
Probeer je eigen niet te druk te maken.  Ik heb in mijn zwangerschap  amper tot geen symptomen  gehad.  Dit maakte mij ook onzeker hoor. Maar hopelijk  kan ik je een  beetje gerust stellen dat je eigenlijk blij moet zijn met zo min mogelijk symptomen.
Je hoeft niet  altijd symptomen te hebben voor een goeie zwangerschap.  Ik had alleen soms.wat pijnlijke  borsten en honger meer symptomen  ken im niet.
Heerlijk dacht ik achteraf   heb echt een fijne zwangerschap  daardoor gehad.
En nu een gezonde  zoon van bijna 6 maanden. 
Nogmaals probeer een klein beetje te genieten  ik heb dit veel te laat gedaan doordat  ik mij ook druk maakte??

Terug
Bovenaan