zo onzeker...herkennen jullie dit?

ik voel het nog niet goed.....en daar word ik onzeker van

soms denk ik...hehe...daar is ie...maar dan soms weer dagenniet

ben vandaag precies 17 weken heen...en ik kan duwen en drukken wat ik wil maar ik voel niks!

ik krijg nu van die enge....."stel nou dat"...ideeen...in mn hoofd!

ppff en we kunnen pas 19 april weer naar de vk....

Met 17 weken hoef je de kleine echt nog niet iedere dag te voelen! Pas met een week of 20 is dit zo. Het hangt er trouwens ook vanaf waar de placenta zit. Als deze aan de voorkant zit dan voel je die kleine een stuk minder.
Ik voel de kleine trouwens ook alleen als ik echt heel ontspannen ben. (ik ben nu 17 + 2)

Als je je echt zorgen maakt moet je gewoon met de vk bellen, die kunnen je geruststellen of zelfs voor een extra controle laten komen.

Hoi,

Ik snap het heel erg goed die onzekerheid. Zelf ben ik 16+4 en voel het ook niet dagelijk, natuurlijk weet ik ook dat het nog niet zo raar is, maar denk dat een hoop zwangere er last van hebben tot ze het dagelijks voelen

Hoi,

Hier heel herkenbaar,ik ben nu 16+3.

Ik weet niet of ik nu wel of niet iets voel,de ene keer denk ik ja daar is die dan en de andere keer denk ik nee dat was misschien toch niks.

Ik ben heel blij als het morgen 16:30 is en dat ik het hartje hoor kloppen,we hebben dan namelijk een afspraak bij de vk.
Mijn buik groeit maar door en ik weet we moeten ons niet te druk maken,maar ja vrouwen hè!!

Ik probeer er niet steeds aan te denken,maar zal heel blij zijn als ik de kleine echt goed ga voelen en dat de onzekerheid weg gaat.

Ik hoop voor je dat de kleine ook snel gaat stampen zodat bij jouw ook de onzekerheid weg gaat..

Ik voel de kleine nog helemaal niet, maar dat zal wel komen omdat het onze eerste is en dat we 15+5 zijn. Maar ik kan me de onzekerheid nog wel voorstellen, ik denk inderdaad dat je je kindje graag elke dag een aantal keer voelt.

Terug
Bovenaan