zo onzeker kennen jullie dat??????

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik ben aankomende dinsdag 6 weken zwanger.
En dan moet ik ook naar de gyn. Nu ben ik zo bang dat er iets niet goed is.
We hebben er 2 jaar over gedaan om weer zwanger te worden. En nu ben ik zo bang dathet verkeerd gaat. Ik loop om de 10 min wel naar de wc om te kijken of alles nog goed is. Ja dom   he en dan denk ik weer waar ben ik mee bezig. Maar aan de andere kant ben ik al iets gegroeit. Ik was toen ik zwanger was van mij dochter al voor dat ik het wist dat ik zwanger was gegroeit. Mensen keken toen al zo naar me.
Ik weet dat er niet altijd een hartslag te horen is met 6 weken. Dus ik ben zo bang dat als dat niet het geval is dat ik dan zo zenuwachtig word. Kennen jullie dit dat onzeker zijn

hoi sandra,

ik snap je onzekerheid hoor. En vooral als je er zo lang mee bezig ben voordat het "raak" is.
Mijn 2e zwangerschap is helaas mis gegaan (met 12 weken kwamen ze erachter dat het hartje met 9
weken was gestopt) en daarom bij mijn 3e zwangerschap (ben nu 36 weken) ben en blijf ik onzeker. Je wilt gewoon zo graag dat het goed blijft gaan. Het enige wat ik je kan adviseren is probeer positief te blijven denken. Meer kan je niet doen. Heel veel succes!

oooooooowwwwwwwwwwwww ja zzzzzzzzzzzzzooooooooooo herkenbaar. Wij zijn ook twee jaar bezig geweest en ik moest maandag geopereerd worden. daar kwamen we er achter dat ik zwanger was!!!!!!
Ik ben morgen 5 weken zwanger en ook ik ga steeds naar de wc. elke keer als ik wat voel moet ik kijken. Ik ben ook zo bang dat het mis gaat. Die steken ook onder in mijn buik gek word ik er van!!! heb echt steeds het gevoel dat mijn menstruatie door breekt. Ik weet dat ik  ook zo onzeker was bij mijn dochter maar toch..... Ik zou blij zijn als ik mijn eerste echo heb gehad en dat er iets op te zien is. Ik moet alleen nog 2 weken wachten!!

succes en hopelijk gaat alles goed!  

Ja hoor, heel herkenbaar. Zwanger zijn is natuurlijk echt zoiets waarbij je alleen maar een beetje kan afwachten. Ik zou wel elke dag in mijn buik willen kijken of alles goed is met mijn kleine.

Ik hoop dat er op de echo wat te zien is, dat zou dan toch al weer een geruststelling zijn. Heel veel sterkte in de tussentijd!

Groetjes, Marisa

Terug
Bovenaan