zo onzeker na 38dgn nog steeds post ovultatietest maar zw test negatief

A

Anoniem

Guest
Lieve allemaal,

ik voel me mega onzker wat is er nu weer aan de hand.in januari was ik zwanger daar kwam ik achter omdat mijn ovutest positief bleven helaas is dit uitgelopen op een miskraam.nu 8mnd later blijft me ovutest positief vanaf dag 14 nu zit ik al op dag 38 maar een zwangerschaps test komt niks uit.hoe kan dit mijn cyclus loopt normaal van 29dgn tot 35 wat moet ik nou gewoon afwachten?ik ben zo onzker ben ik nou wel of niet zwanger.heeft iemenad dit ooit meegemaakt?graag hoor ik van jullie.

Misschien heb je iets later dan normaal een eisprong gehad??
Ik denk dat je het testen met de ovulatest even moet laten voor wat het is, snap dat dat moeilijk is!
Ik heb zelf bij mijn eerste zwangerschap ook getest met een ovulatietest en deze gaf ook positief aan.
Ik heb dus het vermoeden dat je inderdaad wel grote kans hebt dat je zwanger bent, maar misschien iets te voreg bent met testen.

ben erg verdrietig toch vandaag weer ongesteld.ik word er echt niet goed van zo vreemd dat die ovulat wel positief blijft wat is dit nu weer elke maand heb ik wel weer wat,elke maand die hoop we zijn inmidels 20mnd verder.

hoi linnie,
wat vervelend zeg.
ook nog eens 20 maanden bezig.
ben je nog niet bij je arts geweest??
gr marjan

Terug
Bovenaan