Zo onzeker! Wie heeft tips of ervaring

Goedemorgen Dames

Ik wil even wat van me afschrijven.
Gister de eerste echo gehad in het zh, daar was helaas geen hartslag te zien en een klein vruchtje, waarop de echoscopist vertelde dat ik van het ergste moest uitgaan, of veel minder ver zou zijn.
Gister avond een echo gehad bij vk(stond al gepland), ze zag wel een heel rustig langzaam kloppend hartje, en waar ik dacht 7a 8 weken te zijn werd ik terug gezet naar 5+3.
Nu moet ik afwachten tot 27 januari, maar ik ben dus nu echt onzeker en bij elk dingetje ga ik dus na de wc om te "plassen". Iemand hier ervaring mee?

Sorry voor me lange verhaal, maar 7 miskramen maken je best onzeker.

Was de verloskundige het eens met de echoscopist?
Sorry ik kan geen geruststelling bieden, want in het eerste trimester kan het gewoon echt alle kanten op.
Probeer dingen te doen die afleiding bieden.
Of met jezelf af te spreken, hier op een bepaald moment op de dag aan te denken, en het de rest van de dag te laten voor wat het is.

Nee, want de echoscopist zag iets heel kleins in een hoekje en bij de vk zat het in het midden. Waardoor het "iets" beter te zien was, en de grote zou kunnen kloppen met het aantal weken dat de vk heeft gezegd.
Ja klopt helaas al 7 keer ervaren. Voor nu de knop omzetten en doorgaan tot 27 januari, elke dag zonder bloedverlies is een goede dag hou ik maar in me achterhoofd. Bedankt voor je berichtje ;-)

Ik heb al sinds afgelopen dinsdag van bloedingen, dit was tijdens het vegen. Eerst was het licht rood. Daarna rozig. De volgende dagen had ik last van vooral roze bloed bij het afvegen. Ik heb woensdag een echo gehad die liet wel een mooi vruchtzakje zien met mogelijk al wat kleins er in maar dit was niet zeker.. nou is het zaterdag en wisselt het tussen roze en bruin bloed verlies, niet veel. Heb ook geen last van krampen of buikpijn. Heel af en toe een zeurderig gevoel maar je wordt er zoooooo onzeker door..

Ik heb pas op 3 februari weer een echo.

Ik heb al sinds afgelopen dinsdag van bloedingen, dit was tijdens het vegen. Eerst was het licht rood. Daarna rozig. De volgende dagen had ik last van vooral roze bloed bij het afvegen. Ik heb woensdag een echo gehad die liet wel een mooi vruchtzakje zien met mogelijk al wat kleins er in maar dit was niet zeker.. nou is het zaterdag en wisselt het tussen roze en bruin bloed verlies, niet veel. Heb ook geen last van krampen of buikpijn. Heel af en toe een zeurderig gevoel maar je wordt er zoooooo onzeker door..

Ik heb pas op 3 februari weer een echo.
En waarom bel je je verloskundige niet? Bloed of zorgen is altijd een reden voor bellen

Terug
Bovenaan