zo onzeker, wie helpt me !!

A

Anoniem

Guest
Beste Damens,

Zo ben ik nog super sterk en zo ben ik een emotioneel wrak, ik ben afgelopen week weer naar gyn. geweest en die was erg positieg over de werking van de Clomid. Ik was daardoor een beetje van slag omdat hij vertelde dat we er rekening mee moesten houden dat het deze maand wel eens raak kan zijn.

Mij eitje was 18 mm en ik had een drie lagend baarmoeder slijm, wat bedoelt hij hier in hemels naam mee. Weet dat ik op me aller vruchtbaars was volgens hem en hebben dan ook flink huiswerk gedaan. Weet iemand wat het inhoud dat je een drie laags baarmoederslijm hebt en hoe de grote van het eitje er iets toe doet ? Ook zij hij dat hij er meerdere zag maar die waren wel kleiner, is de kans groot dat we daardoor een meerling krijgen ?

ik voel me al de hele week moe en heb de laatste twee dagen pijn in me onderbuik, denk dus dat het niet raak is of is het misschien me eiersprong/innestelen. ach ik weet het ook niet graag antwoorden aub heb jullie hulp hard nodig.

liefs van Mariska

Hoi Mariska, ik ken het hoor, dat onzekere gevoel, Jantje lacht en Jantje huilt. Wat de gynaecoloog precies met die 3 laag slijmvlies zou ik niet durven zeggen, misschien dat je gewoon even moeten bellen, dan weet je het meteen, meestal kan de secretaresse in je dossier kijken en weet meteen een antwoord. Ik bel ook wel eens later terug naar het ziekenhuis, omdat er op het moment dat je er zit een heleboel duidelijk lijkt en dat er later een heleboel dingen niet meer duidelijk lijken.

Dat klussen kan uiteraard nooit kwaad, dus wie weet heeft het echt wel geholpen.

Ik duim in ieder geval voor je!

Dikke kus van Pleun

heey

als je eitje 18 mm is is ie goed gegroeid! meestal springt een eitje met zo'n 20 mm ong! kan ook groter worden! mijn eerste ronde was is 3,3 cm dus vrij groot! De kans dat ie bij jouw nog gaat springen is groot! ik moet vandaag ook weer voor een controle! zit vandaag op dag 16!

kus kus

Hoi Mariska,

3 lagen slijmvlies???????
Nooit van gehoord. Al die vaktermen waar wij geen kaas van hebben gegeten. Kunnen ze daar nou niet eens rekening mee houden?
En al die onzekerheid, om gek van te worden. maar volgens je gyn moet het goed zijn, dus probeer daar op te vertrouwen!!!!!
Succes met afwachten en probeer je niet gek te laten maken (makkelijker gezegt dan gedaan, dat weet ik).

Lfs, Kippie.

Hoi mariska,

Mijn gyn heeft het ook wel eens over triple slijmvlies gehad. Als ze tijdens een echo de dikte van het slijmvlies opmeten, dan zie je op het schermpje altijd drie lagen, dit hoort ook zo, dus niets om je ongerust over te maken! Als deze drie lagen goed zichtbaar zijn, is je baarmoederslijmvlies ws ook mooi dik en dus gunstig voor innesteling van een bevrucht eitje.

Liefs Judith

hoi mariska,

ik sluit me aan bij judith.
als je in je volgende cyclus goed mee kijkt op de echo,
en ze kijken naar je baarmoeder slijm,
dan zie je  3laagjes.( 3streepjes heel licht)
dat betekend idd.  dat het bijna klaar is voor innesteling.
en je dus ook bijna een eisprong krijgt.
dus alleen maar goed en niets om je zorgen om te maken.

groetjes, jana.

Terug
Bovenaan