Zo onzeker, wie herkent dit?

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Ik weet sinds afgelopen maandag dat ik zwanger ben van ons 2e kindje, ben nu 4wk5dg zwanger. De hele week heb ik me eigenlijk erg beroerd gevoeld (misselijk, vage buikpijn, megamoe maar toch slecht slapen). Nu voel ik me sinds gisteren heel anders, bijna alle klachten zijn weg, aan de ene kant erg fijn natuurlijk maar aan de andere kant ben ik nu heel bang dat het misgaat......

Wie heeft hier ervaring mee?

Liefs N

Hoi hoi

wil niks zeggen hoor als je klachten wat minder worden....volhouden hoor..wannneer heb je je echo.. ?

duim voor je knuffel bloem 32 weken

Hoi!
Ik kan het me helemaal voorstellen hoor. Ook ik heb afgelopen maandag positief getest en ben dus zwanger! Ook ik  van mijn 2e kindje.
Ik heb al een tijdje gevoelige borsten en steken/pijn  in mijn buik, af en toe lijkt het of ik ongesteld moet worden maar ook last van mijn darmen.  Het blijft in het begin heel onzeker.
Veel sterkte en we nog even geduld voor de echo

Hoi allemaal,

Ik ben zwanger van mijn 2de kindje en in het begin was ik ook heel onzeker.
In het begin kan het lijken alsof je ongesteld moet worden maar dat kunnen namelijk ook je banden zijn die oprekken.Bij een 2de gaat het allemaal veel vlugger.Het helpt ook al als je een goede arts of vk hebt.In het begin zat ik vaak  bij de arts met het idee dat de zwangerschap fout zou lopen.Met veel goede begeleiding van mijn arts ben ik de eerste 12 onzeker weken door gekomen.
In het begin had ik veel klachten en die zijn in de loop van de eerste 3 maanden minder geworden.
Praten met je partner over je onzekere gevoelens kan ool heel goed helpen.
Vertrouw op je lichaam die geeft snel genoeg aan als er wat mis is met de baby.
Zolang je geen bloedverlies  hebt is er niks aan de hand.
Probeer te genieten van het feit dat er een nieuwe baby op komst is en praat met je arts of vk over deze angsten.
Ik ben nu in de 19de week en voel mijn kleintje al goed bewegen.
Daarbij heb ik een partner die mij met deze gevoelens goed ondersteunt en ook begrijpt.

Meiden probeer van je zwangerschap te genieten!!!

Dikke knuffel

Christel

Hallo allemaal,

Hartstikke bedankt voor jullie reacties! De kwaaltjes zijn nu al een paar dagen zo goed als weg, het enige wat er nu nog over is is het vele plassen!

Ik weet natuurlijk verstandelijk ook wel dat ik me geen zorgen moet maken, het  gaat toch zoals het gaat. Het is alleen zo gek, de eerste week echt zoo misselijk, moe, buikpijn en nu ineens helemaal niks meer.

Ik heb nog geen afspraak gemaakt bij de vk, kan dat nu dan al? Ik dacht dat doe ik pas rond de 10 weken.....

Liefs N

Hoi N1979

Je kunt nu al een afspraak maken bij de vk.
Ik heb die afspraak toen gemaakt toen ik nog geen 5 wk was.
Als je echter een medische achtergrond hebt dan raad ik je aan om een afspraak te maken in het ziekenhuis anders zal de vk je toch doorsturen.
Zorg dat je gelijk op de goede plek terecht komt.

Veel succes en ik hoor het

Groetjes
Christel

Terug
Bovenaan