<p>Hoi dames.</p><p> </p><p>Ik ben 28 weken zwanger en de hele zwangerschap al erg onzeker over alles. Ik ben ontzettend bang om iets fout te doen wat schadelijk is voor mijn ongeboren dochtertje of nog erger om haar te verliezen. Ik denk dat dit mede komt omdat ik al heel veel verlies heb meegemaakt in mijn leven en dat ik daarom zo bang ben. Tot nu toe gaat het erg goed vorige week heb ik een groeiecho gehad en de baby zat qua groei op 27.2 weken en ik was op dat moment 27.3 weken.</p><p> </p><p>Nu zit ik vandaag weer met iets ik ben naar de kapper geweest om mijn uitgroei weer bij te kleuren, blond ik durfde dit steeds niet veel te bang dat het dus schadelijk zou zijn voor mijn kindje. Ik had het al met se vk overlegd en zij zei dat het wel mocht en ook de kapster zei dat het absoluut geen kwaad kon nog weer een hele tijd gewacht en vandaag toch besloten om het te doen omdat ik morgen een bruiloft heb en mijn uitgroei was zo erg. Zou het echt geen kwaad kunnen?</p><p> </p><p>En dan het tweede waar ik over loop te piekeren. Ik moest nodig plassen dus ben in de badkamer naar het toilet gegaan heel normaal natuurlijk maar ik wist niet dat mijn vriend daarvoor in de badkamer met schimmel/insectenspray had gesprayt. Dat zei hij toen ik de badkamer uitkwam van ga daar even niet meer heen vanaf nu. Ik ben hooguit 2 min in de badkamer geweest. Kan dit al heel schadelijk zijn? </p><p> </p><p>Sorry voor de paniek hoor, Ik vind het zelf ook erg vervelend maar ja er echt niks aan doen. </p><p></p>