<p>Lieve mensen,</p><p>Ik heb echt even een beetje steun nodig.... want wat een emotionele rollercoaster is dit soms. Ik ben vandaag 14 weken zwanger en wij hebben best even geduld moeten hebben voor dat ons wondertje kwam! Sinds week 4 wist ik dat ik zwanger was en zijn wij uiteraard dol gelukkig! Echter wordt dit geluk wel steeds onderbroken door veel stress. Sinds 5 weken zwangerschap een aantal keren een kleine bloeding gehad. In totaal 4 keer. Alle vier de keren mochten wij direct naar de verloskundige en hebben we ook direct ons kindje mogen zien en bewonderen. Het ziet er altijd goed uit en de baby is lekker beweeglijk! Ik merk alleen aan mijzelf dat ik door deze bloedingen ontzettend onzeker ben geworden. Iedere keer als ik naar de wc ga, ervaar ik spanning en bij het minste of geringste gaan de alarmbellen af. Gisteren bijvoorbeeld had ik een klein beetje bruine afscheiding en dan word ik direct emotioneel. Gisteren middag de verloskundige wederom gesproken en zij willen mij nu voor de zekerheid door sturen naar de gynocoloog. Dit zodat ze goed kunnen bekijken of er iets afwijkends te vinden is, wat deze bloedingen veroorzaakt. Ze gaan hier niet vanuit maar ze willen het wel uitsluiten. Dit alles maakt mij alleen maar weer meer onzeker. Zijn er dames die ook deze ervaring hebben? Of dames die opbeurende woorden hebben?</p><p>Alvast bedankt!</p><p>Groetjes, een onzekere mama!</p>