Zo onzeker!

<p>Hoi allemaal, </p><p>Even van me afschrijven! 23 maart een positieve test in mijn handen van de clear blue 2-3 gaf de weken indicatie aan! Voorzichtig zijn wij heel blij, vorig jaar november hebben wij helaas een miskraam gehad na 5 weken! En dat maakt het nu ook allemaal zo spannend! Vandaag voel ik veel gebeuren onderin mijn buik! Het trekt enorm, mijn borsten zijn pijnlijk! Nu had ik vanochtend bij het afvegen afscheiding met bruin bloed! Heel minimaal! Dit heb ik ook alleen tijdens het afvegen en ook niet iedere keer! Maar toch maakt me dit dan toch weer onzeker! Probeer me te ontspannen en er niet te veel aan te denken! Maar onbewust gebeurt het toch? <br />27 april hebben wij onze eerste echo! En is het nu gewoon afwachten! <br />Zijn er meer die dit hebben gehad! <br />Liefs Cindy</p>
 
Bruin bloed, zeker zo weinig, is echt niks bijzonders hoor! Het kan nog van de innesteling zijn zelfs, dat het een tijdje nodig heeft gehad om zijn weg naar buiten te vinden. Of een bloedvaatje dat geknapt is door de veranderingen in je lijf/seks/... .
Dat je vanalles voelt gebeuren is ook heel normaal! Ik heb de eerste weken van mijn zwangerschap bijna onafgebroken krampjes, steken, buikpijn etc. gehad. Toch een gezond kereltje op de wereld mogen zetten uiteindelijk!
 
Gefeliciteerd! Ik snap je onzekerheid na je miskraam maar helaas komt bloedverlies heel vaak voor in het eerste trimester. Zolang het minimaal blijft en zonder krampen zou ik toch proberen je niet al te veel zorgen te maken. Maar je kan natuurlijk altijd je verloskundige bellen om te vragen waar je op moet letten
 
Ik heb dit ook gehad! zelfs één keer echt rood bloed met een week of 6.. Inmiddels de termijnecho achter de rug en de kleine doet het hartstikke goed. Geen zorgen maken :)
 
Terug
Bovenaan