zo onzeker

hoi meiden,

Ik ben nu 5 weken zwanger en erg onzeker. (vind het moeilijk om onbezorgd blij te zijn, terwijl het zeer gewenst is). Vandaar dat ik er graag wat meer over wil weten, over situaties wanneer het mis ging.
(Ik kan er zelf ook niet erachter komen waarom dat nu zo is, maar misschien geeft wat meer info me wat rust).
Dus;
Als het vruchtje vroeg tijdig is afgestorven, wat je later d.m.v een echo te weten komt, heb je dan nog zwangerschaps klachten ?
Kan je zeggen, als je klachten heb, zit het goed ?

En zijn er meer redenen om ongerust te zijn, naast bloedverlies/ hevige krampen in het begin van je zwangerschap ?

Groetjes van een onzekere zwangere die niet onzeker mag zijn, maar het niet kan laten.

Hoi Els,

Toen ik zwanger was, had ik in het begin, zwangerschapsverschijnselen( misselijk, pijnlijke (.)(.), moe, enz).
Dit verdween na 7 weken en toen kreeg ik ook bloedverlies. Helaas eindigde dat voor mij in een miskraam. Maar ik voelde dat het niet goed zat!!
Ik weet dat niet elke zwangere perse verschijnselen moet hebben hoor.
Wat ik je kan zeggen: vertrouw op je gevoel, deze laat je zelden in de steek.
Probeer er toch van te genieten en als je echt heel onzeker blijft vraag je een echo.
Heel veel sterkte.
Liefs babbel

hoi els,
ik bleek in mei van dit jaar zwanger te zijn,ik was al voor de eerste x bij de vk geweest maar ze konden het hartje niet horen was net elf weken ,komt vaker voor zei ze.Maar die maandag erop bleek ik een blaasontsteking te hebben en juist op die dag begon ik bloed te verliezen.al die tijd voelde ik mij zwak ziek en misselijk.de volgende dag kregen we in het ziekenhuis een echo,en bleek dat het vruchtje met ruim 6 weken was gestopt met groeien,ik was dus al 12 weken en met lichaam hield mij erg voor de gek.Maak je niet allemaal te druk,dat heeft nare gevolgen voor je rust in je zwangerschap,alleen als je hevige buikpijn hebt met bloedverlies en stolsels.bel dan altijd naar je vk
groetjes monique

Hoi Els,
Vervelend dat je zo onzeker bent. Ik kan dat helaas niet wegnemen voor je.
Ik was gewoon nog steeds misselijk maar het vruchtje bleek niet meer te leven en ik had helemaal niets gevoeld en geen bloedverlies. Maar de meeste zwangerschappen gaan gelukkig goed hoor.
Ik hoop dat je snel bij de 12 weken bent er in durft te geloven.
Groetjes van Caroline

Ik begrijp je onzekerheid als geen ander. Ik ben 6 of 7 wk zwanger en kan er 's nachts amper van slapen zo bang ben ik dat het weer mis is. Ik zeg 100x per dag tegen mezelf dat ik er vanuit moet gaan dat het nu goed is maar toch helaas lukt dat niet altijd. Ik heb nu meer last van misselijkheid dan de vorige keer. Maar sommigen zijn zwanger zonder kwaaltjes. Ik kan je dus niet echt antwoord geven. De vorige keer toen ik een missed abortion had had ik vrijwel de hele periode geen klachten. Nu heb ik meer kwaaltjes dus hoop dat dit een goed teken is. Maar als ik 1 dag niets voel denk ik direct het is weer mis. Vorige keer werd bij mij met 11 wk tijdens een echo geconstateerd dat het met 5wk al was misgegaan. Nog 9 nachtjes en dan mag ik voor een echo ik hoop dat jij ook snel voor een echo mag, zodat we wat gerustgesteld zijn.
Succes in ieder geval.

Lieve allemaal,

Bedankt voor jullie reacties. Elke dag wordt mijn onzekerheid een beetje minder.... en begin ik er een beetje in te geloven. Bedankt dat jullie mijn berichtje serieus genomen hebben.
Ik wens jullie het beste toe en hoop dat jullie snel op een zwanger zijn forum te vinden zijn. Groetjes van Els.

Terug
Bovenaan