zo onzeker

Hoi allemaal,

Ik had me erg op mijn echo verheugd. Maar het viel niet mee. Ze zag niks met de uitwendige, dus toen een inwendige. Was het vruchtzakje van vijf weken! dat kan 2 dingen betekenen: of ik krijg en miskraam, want ik dacht dat ik al 10, bijna 11 weken was. Of het is van de volgende ronde en het is gewoon heel pril. Op en top onzekerheid dus; over drie weken , 22 sept, krijg ik weer een echo , als ik tenminste tussentijds geen bloeding heb gehad. Ik ben echt perplex, en ik durf niet te hopen dat het echt goed gaat...
nu heb ik dus een foto van een piepklein zwart puntje. Ik durf niet meer te hopen dat het goed gaat.
Duim voor ons.
Liefs Marian

Hoi Marian,

ik wil je even heel veel succes wensen met de komende tijd... Wie weet is "het" pas 5 weken !!! Ik zal voor je duimen !!

Groetjes
Miranda

Hoi Marian,
Ook ik zal heel erg voor jullie duimen, ik heb namelijk hetzelfde gehad en dat ging mis,ik hoop voor jou dat het goed is.Ik wil je geen valse hoop geven maar op onze echo was niks te zien ook geen klein puntje.
Sterkte!!

hoi Marian
ik zelf heb ook al 2 keer een miskraam gehad 1x was in okt 2000 en de tweede was feb 2003,en toen raakte ik weer zwanger in juli 2003 omdat ik al 2x een miskraam had gehad ging ik dus na de gync en ja hoor er was niets te zien alleen een zwart puntje.De gync zij of je bent net 3 weken(en ik was op dat moment dus 6wk zwanger volgens de telling) zwanger of het is weer een miskraam.dus moest ik een 4 weken wachten.maar in de tussen tijd kreeg ik een bloeding en hele ergen buikpijn ik dacht nu is het mis.en ik ging na het ziekenhuis en kreeg weer een inwendige echo en ja hoor het puntje (vruchtje)was gegroei.en gelukkig is het dus toch goed gegaan.ik hoop voor jullie dat jullie dit geluk ook hebben.
Veel succes

lieve marian,
wil je even sterkte en succes wensen en duim echt voor je hoop dat 22 september een mooie echo te zien is voor jullie!
heelveel sterkte liefs Cindy

Hoi Marian,

Ik heb nu precies hetzelfde meegemaakt als jij.
Afgelopen vrijdag een echo gehad waar niks op te zien was, en gister een inwendige echo gehad en daar was wel een vruchtje op te zien maar geen hartslag en volgens de gyn was het 5 weken (5mm) maar dat kon helemaal niet want ik moest al minstens 8 a 9 weken zijn.
Ze zei ik geef je 10% dat het goed gaat en 90% dat het een miskraam wordt!!!
Ik moet 27 sept weer heen om te kijken.
Heel veel sterkte...
groetjes andrea

Wat een lotgenoten hier.
Ik zou afgelopen maandag precies 11 weken zijn volgens telling.
Ik moest toevallig die maandag voor een echo en een zwart vlak, van ongeveer 2,5 cm. De gyn. heeft gezegd dat hij bijna zeker weet dat het niet goed is. Hij vroeg of ik een reg. cyclus heb ik zei ja, maar was nog maar een maand vd pil toen het al raak was. Dus op zich niet echt een basis voor reg. cyclus. Ik bind me vast aan hoop en info op internet. Eigenlijk vind ik het wel super moeilijk om met beide voeten op de grond te blijven staan, ik moet volgende week weer voor een tweede echo. Afwachten.
Gr. Biate

Terug
Bovenaan