Zo onzeker!!

Ik ben zo onzeker over deze zwangerschap! Het is de tweede maar zo anders. Ik heb geen zwangerschapskwaaltjes bahalve veel pukkels.
Ik ben morgen 20 weken en naar mijn gevoel heb ik nog niet echt een buikje. Ik zie alleen nog maar een vetrand van de vorige zwangerschap. Ook voel ik de baby nog niet bewegen. Ik heb wel een angelsound dus ik kan vaak naar het hartje luisteren maar toch maakt dit alles me heel onzeker.
Wie heeft dit ook?

Groetjes Noomie

Hoi Noomie,

Ik begrijp jouw gevoel hoor.

Ik ben nu 17.6 wk zwanger van de 5e en blijf het maar spannend vinden.
Niet echt onzeker, niet heel bang dat het niet goed gaat, maar ik voel bv ook nog niets.(mijn buik groeit wel)
Ik heb regelmatig bloedingen, maar een oorzaak kan men niet vinden.

Volgens mij is elke zwangerschap weer anders en beleef je  elke keer weer opnieuw: de spanning, vragen, onzekerheden.

Ik denk wel dat zodra we met regelmaat ons kindje gaan voelen bewegen dat (hopelijk) er wat meer rust komt.
Ik heb 3-4 mijn 20-weken-echo. Dat is ook best spannend.
Heb jij die al gehad?

Hoe oud is jouw oudste? Ging die zwangerschap goed?

Groetjes Manda

Hoi Manda

Mijn zoontje is nu 2 jaar en een maand. bij hem had ik alle kwaaltjes die er maar zijn, en vooral overgeven. Nu bijna niets. Ik heb 1 april de 20 weken echo en nu maar hopen dat alles goed is.

Groetjes Noomie

hey hey

hier ook "hetzelfde".
Bij mijn 1e zwangerschap was ik ziek, zwak en misselijk tot ongeveer 6mndn, ik had gigantische borsten die de HELE zwangerschap pijn deden. ik werd pamela genoemd, zo erg was het. Ik had bandenpijn, zo erg dat ik constant dacht dat ik een miskraam kreeg. Verder kreeg ik met 4,5mnd een bloeding waar ik me ook dood van schrok.

dit keer: na 8 weken voelde ik helemaal niets meer, niet meer ziek, zwak of misselijk. Voelde de kleine pas met 18wkn. Verder helemaal niets.

en het zijn allebei meisjes!! zo zie je maar weer hoe het kan lopen.

Herkenbaar! Dit is mijn derde zwangerschap en ik voel de baby ook nog niet vaak bewegen. Uit de 20-weken echo (die goed was!) bleek dat mijn placenta aan de voorkant ligt. Dan kun je de bewegingen soms pas rond 24 weken goed voelen zei de verloskundige. De echoscopiste zei bovendien dat de bewegingen in dit stadium nog zo subtiel zijn, dat je die (als je al een keer zwanger ben geweest) nog niet zo duidelijk voelt. Je baarmoeder is nl. lekker ruim door de vorige zwangerschap(pen). Ze zei dat er vrouwen zijn die menen met 9 weken de baby al te voelen, maar daar plaatste zij vraagtekens bij.
Ik denk dat ik mij  van de laatste zwangerschap  vooral de bewegingen in het laatste stadium herinner en die zijn natuurlijk niet subtiel te noemen haha. Fijn dat je het hartje kan horen met dat apparaat. Probeer gewoon te genieten en laat je niet gek maken door de mensen die vragen of je de baby al voelt...
Groetjes Sacha

Terug
Bovenaan