zo onzeker

hallo allemaal,
Ik ben de laatste paar dagen zo onzeker geworden van mijn zwangerschap...
Komt er wel een kindje? *omdat ze misschien denken aan schijnzwanger*
ik heb aankomende maandag 6april een echo, maar toch ben ik zo bang voor de negatieve uitslag...
Ik heb veel bruikkramp, heel misselijk... en ook heel erg moe.
Bij mijn 2 andere zwangerschappen niet gehad.
Gisteren is moeders voor moeders langs geweest en ik doe er aan mee. maar ben toch bang dat ik ook hier mee moet stoppen. Tis allemaal zo verwarrend.

ze zagen dus bij vorige echo een zwarte vlek zeg maar met er nog niks in liggen, en de meting was 5 a 6weken zwangerschapsduur.. Wie oh wie heef dit ook gehad? of zag je dan ook gelijk er wat in liggen...

Liefs,
Maantje

Wel gek dat ze gelijk denken aan schijnzwangerschap. Het is heel normaal dat tussen de 5 a 6 weken nog geen vruchtje waarneembaar is.
Ik had precies hetzelfde. Bij mijn eerste echo (ik dacht zelf 6 weken te zijn) was er alleen een zwarte vlek te zien zonder wit frummeltje. Ik moest een week later terug komen en toen was er wel degelijk een vruchtje+hartje te zien! Het bleek een paar dagen priller te zijn dan ik dacht. Bij de 2e echo was ik ruim 6 weken. Dat betekent dus dat ik bij de 1e echo gewoon nog te vroeg was (ruim 5 weken dus).

Endie darmkrampen en misselijkheid zijn toch wel hele duidelijke tekenen hoor. Nou moet ik er eerlijkheidshalve wel bij zeggen dat ook als er geen vruchtje is, maar wel een vruchtzakje, je lichaam ook hormonen aan blijft maken om het vruchtzakje te beschermen. Maar ik zou er als ik jou was gewoon van uit gaan dat je nog wat te vroeg was.

Heel veel succes maandag en laat even weten hoe t  ging he?

Jeetje, wat een onzekerheid. En wat een spannende tijd dus nu!

Heb geen ervaring met zo'n echo, maar net als de vorige reactie, je hoort het inderdaad wel vaker. Houdt moed en hoop!

Duim voor je voor een goede tweede echo!

groeten mama van Nienke

Terug
Bovenaan