Zo onzeker

Ha meiden....

oh ben zo enorm onzeker!
Ben nu 9 weken zwanger en heb as donderdag de 1e echo....ik ben zo bang dat het niet goed zal zijn, sinds een paar dagen heb ik helemaal geen kwaaltjes meer... minder moe, geen gevoelige borsten (heb al bijna geen last van gehad, weet geen eens hoe dat voelt, had daar ook nooit last van als ik ongesteld moest worden) niet meer misselijk....ohwww hoe kan je jezelf gek maken!!

pffff.....sorry moest het gewoon even kwijt!

erg he... ik snap precies hoe je je voelt. Ik ben ongeveer 7 weken zwanger en als ik 's ochtends wakker wordt en mijn borsten niet voel, dan denk ik dat het spontaan weg is. Ik zou wel iedere dag een test willen doen, maja dan kan ook niet. Ik heb pas over twee weken de 1ste afspraak bij de VK, dus ik mag nog even in spanning blijven wachten.
Moet soms wel om mezelf lachen van al die onzekerheid. Maar wat wil je als je al die forums en sites leest hihi.

Succes en we slepen je er wel doorheen hoor :)
groetjes vcp

ja heel vervelend,
maar opzich gebeurt het wel vaker dat je je tussendoor ineens wat beter voelt, de kwaaltjes kunnen zich ineens verminderen n daarna weer terugkomen.Zolang je geen erge buikpijnen hebt en bloed verliest moet je je niet te druk maken, stress is ook niet goed voor een kleine vrucht.
Nog maar een paar daagjes en dan kun je hopelijk een hartje horen en het kleintje zien.

ik heb ook weing misselijkheid en me borsten zijn nog nix gegroeid naar mijn idee (ben nu 7 wkn) dus had voor de zekerheid nog een test gehaald, maar gwn zwanger hoor..

wij zwangere halen ons zo vaak dingen in ons hoofd..misschien is dat ook wel een kwaaltje

Bedankt voor jullie reacties meiden! Kon ik wel gebruiken!
Hihi...ik heb van het weekend ook nog maar eens een test gedaan, maar gelukkig het knalde er nog vanaf!!
Je moet natuurlijk ook niet teveel op internet kijken/zoeken want dan kom je altijd bij die horror verhalen terecht!
Ik ga maar verder met genieten dan!!

Hoi Marieke,

Ik voelde me na vorige week ook ineens een stuk beter. Daarvoor was ik constant misselijk en ineens niet meer... Morgen heb ik mijn eerste echo, ben dan 9 weken en 5 dagen zwanger...ik vind het reuze spannend. Het schijnt wel echt normaal te zijn als je ineens minder voelt...
Maar goed, het blijft spannend, ben vreselijk zenuwachtig voor morgen en het heeft al zoooo lang geduurd...pff morgen weten we meer.
Jij ook veel succes en maak je niet te gek Meis.

Kus Tink

Ha Tinkerbell!

oh wat spannend morgen je echo! hoe laat moet je?? Ja het zijn gewoon van die momenten dat ik zo onzeker wordt...

Veel plezier met jullie echo morgen!!! En nog even succes met het wachten!! hihi...

xx

Terug
Bovenaan