zo onzeker

bah voel me zo onzeker hoe nuchter ik mijn eerste zwangerschap beleeft heb hoe angstiger ik nu ben.....

ik voel niks merk niks maar goed ben ook ziek dus dat kan ook overheersen ben enorm blij als ik mn eerste echo gehad heb 14 augustus dan kan ik erna hopelijk genieten....
paar vriendinnen weten het en 1 ervan is nu 30 weken zwanger maar heeft hiervoor een windei gehad en had toen ook nergens last van enzo enzo dus vind het zooo eng....

ik had bij mn zoontje nu 5 jaar geleden ook geen klachten pas vanaf de 7 de of 8ste week en morgen ben ik 5 weken......

heb liever gewoon dat ik kotsmisselijk enzo ben dan heb ik die bevesteging hihi ben wel enorm moe dat wel!!

voor iemandherkenbaar??
eerste zwangerschap dacht ik gewoon nergens over na beleefde ik hem gewoon...

groetjes

Hi!

Ik denk dat iedere zwangerschap wel anders is, al moet ik zeggen, zowel bij de 1e als bij de 2e (tot nu toe dan he) heb ik helemaal geen klachten. Ja, ik ben wel moe, maar dat is ook echt alles.... Ik zou me niet te veel zorgen maken en gewoon lekker genieten van je zwangerschap zonder al die vervelende klachten!

Ook ik ben wel angstiger nu dan bij de 1e, waarom weet ik eigenlijk ook niet.

Liefs, Nicole 7w3d

Hoi,
Elke zwangerschap is anders. Heb 2 totaal verschillende zwangerschappen gehad en hoe moeilijk het ook is probeer te genieten dat je nergens last van hebt. En wat nog niet is kan altijd nog komen zoals misselijkheid,maagzuur en als je straks verder bent, je kindje die steeds tegen je ribben aan schopt terwijl je probeert te slapen, niet meer je eigen teennagels kunnen knippen vw die dikke buik en ga zo maar door hihi. Maar ik begrijp heel goed dat het je onzeker maakt.

Hoi;

Ik ben nu voor de derde keer zwanger en merk dat ik ook angstiger ben. Ik heb ook direct een grote (vocht?)buik. Ik heb idd gemerkt dat iedere zwangerschap enorm anders is.
Genier van het feit dat je nergens last van hebt zou ik zeggen!

Hoi kleutermama,

Hier nog iemand die onzeker is ...weinig klachten, niet misselijk, alleen moe en opgezette buik en borsten.

Het zegt allemaal niet zoveel, je leest zoveel verschillende verhalen. We moeten echt afwachten...14 aug is nog heel lang dan. Ik mag 1 wk eerder op 7 aug komen. Ik ga voor je duimen meid!

Hey hey,vergeet niet dat je "pas" 5 weken bent he ;-)

Juig maar niet te hard want er kan nog van alles gebeuren!Elke zwangerschap is weer anders en elke zwangerschap kan je last hebben van andere kwaaltjes.

En je zegt dat je ziek bent,ja ik voel me ook ziek ,misselijk en doodmoe.Misschien ben je wel niet ziek,maar voel je je zo door je hormonen.

Wacht maar af,na je 6e week gieren er nog veel meer hormonen door je lichaam he en heb je nog meer kans om misselijk te worden!

Gewoon heerlijk van je zwangerschap gaan genieten.Als de test zegt dat je zwanger bent,dan ben je het ook!!
Die vervelende kwaaltjes komen vanzelf!! ;-)

groetjes van Jo

Terug
Bovenaan