zo onzeker!!!

ik weet nu sinds een week dat ik zwanger ben, maar ik ben zo onzeker.
bij alles wat ik voel, denk ik is dit een positief gevoel of niet.
ik word er zelf een beetje gek van!!
het is niet mijn eerste zwangerschap, maar weet niet meer hoe het toen aan het begin allemaal voelde.
ik heb al een afspraak gemaakt voor de eerste echo, 7 feb. dan weten we ook meteen hoeveel het er zijn.
 
hey tweelingmama, kan je helaas niet verder helpen.
Ik ben van ons vierde kindje in verwachting en het lijkt wel of ik steeds onzekerder word naarmate ik vaker zwanger ben.
Gewoon rustig afwachten, je kunt er toch niets aan veranderen als het misgaat, dus maar flink duimen dat het gewoon goed gaat

succes hoor, ben blij dat die tijd alweer achter ons ligt
groetjes Jacqueline
 
Hoi,

Zelf herken ik heel erg jouw gevoel. Ik heb in juni en in september 2 miskramen gehad. Nu ben ik bijna 6 weken zwanger, maar als ik maar iets denk te voelen wat niet oke is in mijn buik ben ik heel erg bang voor een miskraam.
Eind van de middag had ik bv heeeeeeeeel weinig roze vloed en dan ga ik gelijk denken het zal toch niet weer.
Ik heb volgende week maandag al een echo en hoop dan een bevestiging te krijgen of het nu goed is.
De eerste 2 was allebei al gelijk niet goed.

Succes en probeer niet te druk te maken

 
Ik ben inmiddels 34 weken en zelfs ik voel me nog wel eens onzeker. Het is dan wel mijn eerste maar je ziet en hoort soms verhalen dat ik toch ook onzeker ben. Heel veel succes bij de eerste echo dat is altijd een mooi moment en probeer te genieten.
 
Terug
Bovenaan