zo onzeker!

Hoi Meiden,

wat kan een mens toch onzeker zijn zeg! Wordt er zelf niet goed van. Ten eerste al na de miskraam, maar ook omdat ik eigenlijk helemaal niks voel. Niet misselijk, geen last van mijn borsten.. Helemaal niks! Bij mijn dochter was ik zo misselijk dat ik met uitdrogingsverschijnselen opgenomen ben, dus eigenlijk ben ik ook heel blij dat ik dat (nog) niet heb. Maar aan de andere kant ga je dan weer denken zal het wel goed zijn.. Heb vanochtend zelfs nog weer een test gedaan, vorige week maandag stond er 2-3 weken en vanochtend 3+ dus dat zit wel goed. Maar kom toch niet van die onzekerheid af! Ik weet wel, die klachten zullen nog wel gaan komen!

Ik hoor dus wel bij Februari, maar die mamaclub is er nog steeds niet dus blijf nog even hier meekletsen en mijn verhaal doen..

Liefs Rianne

Hou meid,

ik herken je verhaal wel hoor.
Bij de 5-6 weken heb ik ook een topic gemaakt met dat ik eigenlijk niets merkte. Nu ben ik 8 weken en het is er wel een beetje geweest, niet heftig maar ben gewoon wel eens niet lekker. mijn borsten worden ook minder pijnlijk maar de moeheid blijft....en helaas mijn korte lontje ook haha.
Niet iedereen is hetzelfde en heeft In dezelfde mate klachten. Gelukkig maar.
maar omdat je de vorige keer zo ziek was kan ik het me goed indenken dat je dat nu ter bevestiging wel weer wilt! Had ik ook! Maar het hoeft niet natuurlijk. Misschien ben je nu zwanger van een jongen en maakt je lichaam zich minder druk van binnen.

Ik hoop voor je dat je snel een echo hebt zodat je je kleintje kunt gaan bewonderen!

Hai,
Ik ben wel misselijk nu en moe etc........ Maar bij mijn 1e zwangerschap had ik nergens last van in het begin maar werd ik aan het eind erg moe.
Probeer je niet te druk te maken de een heeft het aan het begin de ander aan het eind en sommige de hele zwangerschap of helemaal niks.
Iedereen is anders.

Als je ons vergelijkt zou je bijna denken dat jij nu een zoon krijgt net als mijn 1e en ik een dochter net als jou 1e! We gaan het afwachten of dat bakerpraatje waar is.
Ik heb nu ook bijvoorbeeld pukkels in mijn gezicht en dat had ik bij mijn 1e niet.

Gelukkig is elke zwangerschap anders dan blijven er toch verassingen komen.

Rustig aan en succes en blijf gezellig bij ons kletsen hoor!!

xx

Hoi Rianne,

Ik lees je verhaal en het lijkt net alsof ik het geschreven heb. Ik heb précies het zelfde (en logde in om mijn verhaal even te doen hier, maar dat heb jij dus al gedaan, haha). Dus eigenlijk ook wel weer fijn dat het herkenbaar is.

Tijdens mijn vorige zwangerschap (mk februari jl) was ik depressief, doodziek mijn smaak was helemaal veranderd. Voelde me gewoon superellendig. En nu.. ik voel en merk helemaal niets. Ik ben nu 5 weken zwanger als het goed is (31-01 uitgerekend). Alleen ik testte al met 3 weken en 1 dag vet positief, absurd vroeg voor mijn gevoel. Vraag me af hoe dat kan ook... Weet ook nog niet wanneer ik de vk moet bellen. Het voelt zo overdreven om dat na 5 weken al te doen, maar omdat ik zo vroeg positief testte, ben ik wel heel nieuwsgierig.

Pfff.... die onzekerheid... om gek van te worden. Maar goed, aan de andere kant probeer ik het ook over me heen te laten komen en zien hoe het loopt. Van de vorige keer heb ik geleerd dat ik er zelf weinig aan kan doen in deze fase. Maar toch, lastig...

Laten we proberen er van te genieten.

Sterkte meid!

Hier ook geen klachten! Geen misselijkheid, geen gespannen borsten. Bij mijn miskramen heb ik vaak juist wel veel overgegeven dus wie weet zit het nu goed. Het is zo anders bij iedereen.

Liefs

Hoi,

Ik heb ook maar weinig klachten. Soms voel ik wel eens wat in mijn borsten maar dat is maar heel af en toe. zolang ik genoeg eet en drink ben ik ook bijna niet misselijk.

probeer niet te onzeker te zijn. ( hoe moeilijk dat ook is. ik had er voor de echo ook erge last van haha ) maar het bleek allemaal voor niks te zijn.

De verloskundige zei bij mij dat die onzekerheid bij de tweede heel normaal was.

mag je al snel voor een echo of nie?

ik hoop het voor je. probeer het anders lekker van je af te schrijven. dat helpt misschien ook wel wat.

liefs Renske

Terug
Bovenaan