ZO.... ook ik zit van af nu thuis!!

gisteren de advies gekregen (nou ja... meer de opdracht) om niet meer te gaan werk van de vk... net met mijn baas gebeld en ook ik zit dus van af nu thuis...

is een hele rare gevoel... maar ik weet dat het wel de beste is... rustig alles op order maken!!! en nu maar hopen dat het is wat mijn lijf ook echt nodig heeft!!!

voor al even kijken hoe lang het duurt voor ik gek word en toch zelf te zware klusjes ga doen!!! acht we zien wel!!!
voorlopig nog zat wat ik kan zonder mijn lijf te pesten!! en met wat geluk komt vriendje lief eerder aan de ander klusjes....

Vervelend joh maar echt die dagen vliegen om, ik kom voor m'n gevoel tijd te kort!dit komt meer omdat ik zo'n twee dingen op een dag kan en dan is 't klaar..dus was draaien en ophangen en als ik een hele goede dag heb kan ik dan nog een stukje fietsen en (zittend) eten koken..merk wel dat 't beter gaat maar als ik meer doe is 't weer foute boel..probeer te genieten voor je 't weet is 't mei!ik wacht tot en met juni hoor, hoop die kleine ook anders ben ik wel héél vroeg.. Groetjes

komt hier zeker wel goed...

maar vervellende dat je op een dag zo weinig kan... hier gaat dat voorlopig nog goed... maar inderdaad voor al veel zittende doen... heb al besloten om zo maar al vast de pasta saus te maken... nu in me nog fit genoeg voel voor van dag!! de pasta zelf kan vrije goed op de eind van de dag voor zicht zelf zorgen denk ik zo " aan zetten... op de bank zitten... en dan afgieten... of als ik geluk heb laten afgieten"

Ik snap wel dat het moeilijk is hoor, als je op zo'n manier thuis komt te zitten. Je gaat natuurlijk liever gewoon lekker met verlof..
`maar het is nu eenmaal zo, je moet echt aan jezelf denken nu. sterkte en probeer ook te genieten!

Het is wel naar om zo weinig te kunnen zeg! IIk heb zelf al moeite met bepaalde dingen, maar hoef gelukkig niet thuis te blijven. Ben ook pas eind juni uitgerekend, dus dat scheelt ook iets natuurlijk.

Kan me goed voorstellen dat jullie wel balen van alles!

Toch ook een voordeel, je kunt nu alle tijd voor jezelf nemen! Lekker ontspannen, baby kleertjes uitzoeken, etc. Ook heel leuk!!

Ik kan me voorstellen dat het in het begin raar is, maar zet een eventueel schuldgevoel gewoon van je af hoor!
Je baby is veel belangrijker dan je werk!!!

Hopelijk neem je thuis genoeg rust!

Geniet ervan en denk aan jezelf!

heehee dames...

nou onder tussen de eerst twee dagen thuis overleeft.... van middag met mijn nichtje en mij zusje heerlijk van de zon genoten in de kinderboederij....

het was gewoon even wennen... maar ook dat komt goed

Terug
Bovenaan