zo op zien tegen de bevalling! jullie ook?

ben vandaag 36 weken zwanger.
maar zie zo op tegen de pijn van de bevalling.
heb nu 3 kids en de laatste bevalling staat me nog goed bij. die was op het laatst erg snel waardoor de pijn/weeen niet goed kon opvangen.
mag deze keer wel iets rustiger gaan. niet te lang ook weer natuurlijk maar even iets beter te overzien.
zie zo op tegen de laatste ontsluitings weeen.
ging binnen een kwatier van 6cm naar volledig.
ik beval thuis dat wil ik ook het liefst weer. ben al denken hoe minder pijn kan doen.
maar goed bevallen doet nu eenmaal pijn.
misschien dat deze keer ook wel anders gaat. maar ze zeggen vaak hoe meerdere bevalling hoe sneller het telkens gaat. zal haast zeggen sneller kan toch niet.:)
ach als eenmaal zo ver is komt ook wel weer goed en kijk er na uit dat de baby op me buik ligt!
groetjes van
 
eigenlijk kijk ik er niet zo tegenop.. de eerste heeft al 14 en half uur geduurd voordat onze dochter.. en toen had ik ook eens last van rug- en beenweeen... Dat is het ergste wat je kan hebben vind ik dan haha... Ik probeer me neutraal in te stellen.. en ben ook wel nuchter van mijzelf...

 
ik ga mij proberen er niet mee bezig te houden. ik kan mij niet voorstellen dat een tweede bevalling nog langer kan duren dan mijn eerste. +- 40 uur. De pijn ben ik ook nog niet vergeten maar ja, je krijgt er dan weer iets bijzinders voor terug.
@kidsbaby; ik hoop voor je dat het voorspoedig zal verlopen.
 
he meis kan me voorstellen, ik zelf heb een makkelijk bevalling gehad naja makkelijk spoed naar het ziekenhuis en niet verder komen dan 9 cm ontsluiting, maja heb 3 dagen voor de bevalling nierbekken ontsteking gehad in combinatie met weeen dus ja ik had kwartier lang om het uur echt ontiegelijk pijn en dat kon ik makkelijk weer staan met behulp van em man en schoonma, soms ging ik huilen ik dacht meid zet hem op stel je niet aan maar hielp wel. dus ja ik zie er ook tegen op moet nog lang ben donderdag op de helft ( 20 weken) dus ja,ik ben bang dat ik weer die nierbekken ontsteking krijg,.

maar heel veel s6 en probeer te denken het moet er toch uit en je krijgt er wat moois voor terug.

liefs en s6
 
Hoi hoi...

Ik zie er juist helemaal niet tegenop eigenlijk. Mijn eerste was een keizersnede (dat vond ik pas beroerd na die tijd).. de tweede een bevalling binnen 3 uur, binnen 1,5 uur had ik dus ook 9 cm ontsluiting/weeenstorm en dat was zeker niet fijn. Ik weet nog dat ik tegen mijn man riep.. ik heb helemaal geen tijd om op adem te komen!!!!!!!! Tja ik zie nog wel is foto's terug en dan denk ik, wat een ramp was dat.. maar van de andere kant.. nee hoor, niet tegenop zien, het doet gewoon pijn en dat is ook niet zo gek. Ik vind de tijd er na erger dan de bevalling! Hechtingen, beurs gevoel.. en de aambeien niet te vergeten. Ik had bijna een totaal ruptuur bij de tweede bevalling, en ontstoken hechtingen.. ik heb de laatste hechting (leken wel 80 draatjes haha) er na 4 weken nog uitgeplukt!!!! Dus dat is eigenlijk iets waar ik weer tegenop zie.

Nou sterkte, maar maak je niet te druk!!

Liefs mammma
 
Omdat mijn eerste bevalling een opgewekte bevalling was met 22 weken. Dit het veel zeer omdat mijn lichaam er nog niet klaar voor was. En ik totaal geen reserves meer had, waren de weeën heel pijnlijk. En dat zou nu een stuk minder moeten zijn. Dus zie er niet echt tegen op/
 
he kidsbaby mischien een idee om een geboortetens te bestellen. heb het bij mijn 4e bevalling gebruikt en vond het super. het neemt de pieken van de weee af en je kunt het afsteelen op jouw pijngrens
 
Terug
Bovenaan