Zo opgelucht!

hoi!

Mijn naam is Rimke en ben 30 jaar, sinds mei vorig jaar bezig voor ons eerste kindje.
Na een paar maanden sinds het stoppen met de pil bleek uit onderzoek dat ik PCOS heb.
We zouden in september beginnen met clomid maar met behulp van een acupuncturiste had ik eind augustus toch een menstruatie en 2 weken later een eisprong! En wat bleek, ik was zwanger!
Al snel begon ik echter te vloeien en op echo's bleek dat ik alleen nog maar wat stolsels had. De dag daarna ging ik ivm ernstige pijn voor een curretage naar het ziekenhuis en wat bleek, er zat nog een vruchtje met een kloppend hartje! Ik was zwanger geweest van een tweeling! Ook hier hebben we niet lang van mogen genieten want die week ben ik gecurreteerd omdat ook dit hartje niet meer klopte..........
Gelukkig werd ik daarna wel weer ongesteld en ook de eerste ovulatie testen waren weer positief, op zich een goed teken want met PCOS heb je niet zoveel eisprongen.....en het wonder geschiede, binnen 2 maanden was ik weer zwanger.
Veel ontspannenheid zat er niet in maar nu, bijna 11 weken verder heb ik drie goed echo's gehad!
We zijn blij, heel blij, en we kunnen gaan beginnen om proberen te gaan genieten!
Ik was in eerste instantie uitgerekend voor 3 september maar uit de echo van vandaag bleek dat mijn uitgerekende datum inmiddels op 30 augustus staat!

Hierbij wil ik iedereen een fijne zwangerschap wensen en ik kom regelmatig even kletsen,

Liefs Rimke
10 weken en 5 dagen

Hoi Rimke.

Gefeliciteerd!! Wat fijn voor jullie zeg.
Zeker als het allemaal ineens niet van zelf sprekend is!
Ik kan me voorstellen dat je bang bent/blijft maar probeer te genieten!!

Groetjes Mikkie.

Terug
Bovenaan