zo raar!!!

A

Anoniem

Guest
sorry voor dit vieze rare vraagje....Ik heb net geklust, en ben dus 2 februari ongesteld geworden,...2 dagen hevig gebloed en de derde dag niks meer,...maar toen we klaar waren zat heel mn (sorry) lapje onder witte afscheiding!Dit kan toch helemaal niet...bedoel,...zou dan toch eigenlijk geen witte afscheiding moeten hebben,...zag er soortig cremig uit en zat ook aan mijn man.Snap er helemaal niks meer van.Op internet gezocht, maar kan niks zinnigs erover vinden,...misschien dat 1 van jullie iets weten.xxx

Hm dat is wel vreemd vind ik.
Je zou zeggen dat het slijm kan zijn maar je zit niet in je vruchtbare dagen....Sorry, ik weet het ook niet.

Liefs

vond het ook zo raar,zou het kunnen dat ik toch zwanger bent?bedoel,.....zou wel gek zijn, want heb 3 dagen flink gemenstrueerd,....maar ben wel enorm moe en steken in mn borsten.kan me niet meer herrinneren of ik veel afscheiding had in mn vorige zwangerschappen in het begin

Wil niet heel rot doen, maar maak jezelf niet gek meid. Door het verwijderen van de mirena kan je lichaam echt nog wel even "raar" doen. Hij is toch nog maar een maand geleden verwijderd? Misschien dat je hormonen nog even goed op gang moeten komen.

Nou ik heb de meest vreemde dingen gehoord....maar het lijkt me niet als je echt rood hebt gevloeid....Ik kan zo even niet terug zien hoe jou NOD er uit ziet en hoeveelste ronde het is maar misschien dat iemand anders hier meer ervaring mee heeft. En anders even testen!

Dank je wel voor de sn elle reactie!Zal idd wel weer komen door die mirena.......Groetjes Nance

Hoop het niet voor je maar het kan wel. Ook de zuurgraad van je vagina moet weer even wennen aan de schommelde hormonen. Als je twijfelt even naar de huisarts gaan. Want als het begint te jeuken heb je helemaal een vervelend probleem, en het is met een tablet (meeste beginnen met zalf trouwens, maar ik zou om een tablet vragen) is het snel weer over. (diflucan)

Terug
Bovenaan