zo raar

hmimes

New member
vandaag om 14:50 laatste fles nu bijna 22:00 nog geen behoefte ligt wel te slapen . Om 19:00 aangeboden maar geweigert pff wordt hier zo onzeker van . Mischien groeispurt ? Gister 4 mdn geworden . Straks maar wakker maken als hij niet wakker wordt .. Herkennen jullie dit ook ?
 
Nee, dat ken ik niet. Ik moet stijn wel altijd wakker maken voor zijn 4de fles rond 20.00 uur. Ik zou hem inderdaad dadelijk nog wel proberen een fles te geven. En ik zou misschien even zijn temp controleren voor de zekerheid..??
 
Ogh jeetje, kan me voorstellen dat je daar onzeker van word maar je moet maar zo denken: als hij honger heeft komt hij echt wel. Het is idd wel een flinke tuk. Zou hem ook wakker maken en een flesje aanbieden, als hij de nacht doorslaapt, dan zit er veels te lang tussen de voedingen.....

Idd ook ff temperaturen. Heb je dat nog gedaan?
Hoop dat hij wel heeft gedronken en daarna weer lekker is gaan slapen.

Hier gebeurd dat nooit, ze hebben zo'n vast ritme dat we er echt de klok op gelijk kunnen zetten. Dat is wel fijn hoor.

Sterkte, ben benieuwd hoe het is gegaan. Xx
 
geen temp gelukkig , ik heb hem slapend de fles gegeven en toen gelijk opgedronken 210 cc .
Gek he dat hij niet voor wakker is geworden .
Hier kan ik ook altijd de klok op zetten dat hij om de 4 uur komt maar dit pff ? Ook de laatste tijd dat hij moeilijk tot niet wil drinken met geluid of mensen omheen . Wil echt niet . Ik ga het CB vragen voor begeleiding hiervoor .
 
Terug
Bovenaan